• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402120502602
  • خبرنگار : 50181

سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

قصرشیرین آماده برگزاری انتخابات است/ پیش‌بینی مشارکت ۷۰ درصدی

قصرشیرین آماده برگزاری انتخابات است/ پیش‌بینی مشارکت ۷۰ درصدی

ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری قصرشیرین از آمادگی کامل شهرستان قصرشیرین برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند خبر داد و پیش‌بینی کرد، مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات پیش رو بیش از ۷۰ درصد باشد.

محمد نجفی در گفت و گو با ایسنا، از آمادگی کامل همه امکانات، تجهیزات و نیروها برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قصرشیرین خبر داد و گفت: تمام نیروهای اجرایی، قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی برای برپایی انتخابات آماده هستند و مقدمات برگزاری انتخابات از ماه‌ها قبل فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ۳۵ شعبه رای‌گیری در این شهرستان فعال است که از این تعداد ۱۹ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار است، افزود: از بین این ۳۵ شعبه اخذ رای ۲۰ مورد شهری و ۱۵ مورد روستایی است.

به گفته سرپرست فرمانداری قصرشیرین، در این شهرستان بالغ بر ۱۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که پیش بینی می‌شود مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند.

نجفی با بیان اینکه در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه سرپل ذهاب، قصرشیرین و کنگاور بیشترین میزان مشارکت یعنی حدود ۷۹ درصد را بین تمام حوزه های سطح کشور به ثبت رساند، افزود: بسیار امیدواریم در این دوره نیز مشارکت بیش از ۷۰ درصدی در قصرشیرین رقم بخورد.

وی تعداد نیروهایی اجرایی که کار برگزاری انتخابات در قصرشیرین را بر عهده دارند را نیز ۷۰۰ نفر اعلام کرد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه ۳۰ نفر برای حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که یک نفر از آنها راهی مجلس می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای انتخابات در این شهرستان بسیار پر شور بوده و روز به روز به نشاط انتخاباتی افزوده می‌شود.

نجفی تاکید کرد: تدابیر لازم برای برگزاری امنیت انتخابات و همچنین جلوگیری از بروز تخلفات اندیشیده شده و شاهد ایجاد فضای رقابتی سالم بین نامزدهای در این منطقه هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha