• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402120502627
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی دانشگاه یاسوج برای برگزاری مناظره بین داوطلبان و ارائه برنامه های آنها

آمادگی دانشگاه یاسوج برای برگزاری مناظره بین داوطلبان و ارائه برنامه های آنها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس تمایلی به حضور در دانشگاه به عنوان مرکز تحول منطقه ندارند.

حجت الاسلام روح الله صیادیان خواه در گفت و گو با خبر نگار ایسنا گفت: در هیئت رئیسه و شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج مصوب شد جهت  ایجاد یک ساز و کار و فرصت مساوی برای همه داوطلبان نمایندگی مجلس از آنها دعوت شود تا جهت مناظره انتخاباتی و پرسش و پاسخ در جمع دانشجویان در دانشگاه حضور پیدا کنند.

وی اظهارکرد: دانشگاه برای برگزاری مناظره بین داوطلبان یا حضور آنها برای ارائه برنامه های خود آمادگی دارد و هر گاه داوطلبان قصد حضور داشته باشند دانشگاه در اختیار آنهاست.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد واحد یاسوج خاطرنشان کرد: جریان های سیاسی و داوطلبان مختلف می توانند اطمینان پیدا کنند که از نماینده آنها جهت حضور در دانشگاه و بیان کردن گفتمان‌‎شان دعوت شده است اما مسئله این است که تعدادی از آنها دعوت ها را نپذیرفته و تمایل به حضور در دانشگاه به عنوان مرکز تحولات منطقه را ندارند.

صیادیان خواه در خصوص نقش کلیدی دانشگاه و دانشجو در آینده کشور تصریح کرد: امام انقلاب فرموده اند که دانشگاه مبدا تحول است و تحولات جامعه از دانشگاه شروع می شود. اگر نیروی قوی در دانشگاه تربیت شود در آینده تبدیل به بازوهای قدرتمند دولت می شوند، بنابراین اگر دانشگاه بتواند رسالت اصلی خود مبنی بر تربیت متخصص متعهد و تولید علم را به خوبی پیش ببرد قطعا می تواند در آینده دولت ها تحول آفرین باشد.

وی ادامه داد: دانشجویان قشر علمی و تحصیل کرده هستند که مقبولیت دارند، صاحب نفوذ هستند و می توانند از این ظرفیتی که دارند استفاده کنند و در راستای برگزاری انتخابات پر شور قدم بردارند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد واحد یاسوج عنوان کرد: مجلس به عنوان قوه عاقله نظام تصمیم سازی و ریل گذاری برای کشور و دولت را انجام می دهد. همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ مجلس عصاره فضائل ملت است، بنابراین باید تمام تلاش خود را کنیم تا کسی که از نظر کارایی، توانمندی و علمی بتواند مدافع و وکیل خوبی برای مردم باشد در فرایند انتخابات راهی مجلس شود.

گفتنی است که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون- کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و گچساران و باشت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha