• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402120502678
  • منبع : شهرداری تهران

معاون شهردار تهران خبر داد

آغاز ساخت دو ابرپروژه پایتخت در سال آینده

آغاز ساخت دو ابرپروژه پایتخت در سال آینده

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه برای سال آینده دو ابرپروژه «پل بعثت» و «دوگاز» را کلنگ‌زنی خواهیم کرد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز اول پروژه «دوگاز» در منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳ تحویل شهروندان می‌شود.

به گزارش ایسنا، هادی حق‌بین درباره ابرپروژه‌هایی که قرار است سال آینده به بهره برداری برسد یا کلنگ زنی شود، اظهار کرد: با نگاه اولویت دار پروژه‌هایی در دست اجرا داریم؛ شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، آزادراه شهید شوشتری و فاز دو بزرگراه شهید بروجردی پروژه‌های بسیار مهمی هستند که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در همین دوره مدیریت شهری به شهروندان تحویل بدهیم. 

وی با بیان اینکه دو پروژه دیگر در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار گرفته است، اظهار کرد: این دو پروژه نیز مقیاسی کلان دارند. اولین ابرپروژه که سال آینده کلنگ زنی خواهد شد، «پل بعثت» است. طول این پل یک و نیم کیلومتر است و شیب راهی حدودا ۲.۲ دهم کیلومتر دارد.

حق بین با اشاره به اینکه احداث پل بعثت بسیار مهم، عظیم و اثرگذار است و در منطقه ۱۶ قرار دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات مورد نیاز برای ساخت پل را برنامه ریزی و طراحی کرده‌ایم. همچنین مطالعات آن انجام شده و مشاور و پیمانکار پروژه انتخاب شده است.

معاون شهردار تهران گفت: برنامه ریزی‌های تجهیز کارگاه برای ساخت پل نیز در دستور کار معاونت قرار دارد.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی با اشاره به دومین پروژه ای که سال ۱۴۰۳ کلنگ زنی خواهد شد، عنوان کرد: پروژه دو گاز در منطقه ۲۱ هم ابر پروژه جدید ما است که برنامه ریزی های ساخت آن انجام شده است. این پروژه قرار است تا در دو فاز اجرا بشود. استارت فاز اول آن را سال آینده می زنیم و امیدوارم که این فاز سال آینده تکمیل و تحویل شهروندان شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۵ ۱۲:۵۴

لطفا فکری برای معضل ترافیک وحشتناک پل سیدخندان در منطقه چهار کنند ما ساکنین این محدوده برای یک رفت و آمد ساده ساعتها در ترافیک هستیم بدلیل پل زدن هایی که روی بزرگراه باقری کرده اند و ترافیک شرق تهران بسرعت به محدودهای مجیدیه شمالی و ایستگاه مترو خواجه عبدالله میرسند و تمام خیابانهای آن محدود قفل میشود.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۵ ۱۴:۲۸

اگر این ابر پروژه است پل صدر چیه?

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۵ ۱۴:۴۵

درود بر مهندس حق بین توانمند و مردمی

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۵ ۱۸:۲۸

فکری به حال ترافیک وآلودگی هوای ونظارت تهران بکنید.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۵ ۱۹:۴۸

اسفالت بزرگرا آزادگان رو بعد سه سال نتونستین تموم کنین

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۵ ۲۰:۳۹

بنام خدا اصلاح ورودی صیاد از تخت طاووس تعریض میدان سبلان واصلاح اتوبان باقری از نیازهای مبرم شرق تهران است

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۵ ۲۳:۱۱

پل بعثت واقعآ یکی از مهمترین برای تردد است که سالهای سال بلا تکلیف مانده و مشکلات بسیار زیادی در رفت و آمد خودروها بوجود آمده که امیدواریم با ساخت این پل در سطح استاندارد و ایمنی یکی از مشکلات بزرگ جنوب شهر تهران بر طرف گردد

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۵ ۲۳:۳۲

فکری بحال افسریه محل عبور ترانزیت شمال کنید. یک بارباماشین گازوییلی شهرداری یا راهداری یا.... ازآزادگان غرب برو جاجرود!!! کلنگی بزنیدماراننده ها که خط شمال میریم

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۶ ۰۴:۵۹

سلام انتهای استادحسن بنا به میدان سبلان را بدون هیچ هزینه بازواصلاح فرمایند تا کمک به عبورومرورخودرو شهروندان شود

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۶ ۰۸:۵۷

خبر را کامل و با تمام عناصر خبری بنویسید. پل بعثت در تقاطع کدام خیابان با کدام خیابان احداث می شود؟ پروژه دو گاز چیست و دقیقا در کجا اجرا خواهد شد و چرا نام آن دو گاز است؟

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۶ ۱۲:۴۹

خروجی مهدوی کنی شمال اتوبان لشگری رو یه ساله روش سوارهستید هنوز تموم نشده بعداز ابر پروژه برام حرف میزنی

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۶ ۱۸:۵۲

به نظر من ی فکری برای پایتخت باید بکنند تهران دیگه جای زندگی نیست

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۷ ۱۳:۱۱

اول بیایید چاله چوله های بزرگراه همت و درست کنید یه قسمت آن وقتی از خرازی وارد همت میشی یه پیمانکار شیش ماهه داره صد متر جارو آسفالت میکنه این صد متر جا شده ابر پروژه!!!!

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۷ ۱۴:۱۱

نزدیک به دو ساله پل رو گذر اتوبان تندگویان رو تموم نکردید پروژه ای که چین در کشور خودش ظرف سه ماه به اتمام میرسونه بعد صحبت از پروژه های کلان فقط خنده داره !