• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402120502729
  • خبرنگار : 50107

فرماندار:

مشارکت مردم کلات در انتخابات همیشه زبانزد بوده است

مشارکت مردم کلات در انتخابات همیشه زبانزد بوده است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کلات گفت: همیشه حضور مردم کلات در انتخابات زبانزد بوده است و بیش از میانگین استانی مشارکت داشته‌ایم.

علی صلاحی امروز (پنجم اسفند ماه) در استودیوی انتخابات استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: شهرستان کلات مانند سایر شهرها آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات دارد. حوزه انتخابیه کلات با مشهد یکی است. شهرستان کلات با سه بخش زاوین، هزارمسجد و مرکز شهرستان ۵۰ شعبه رای‌گیری دارد. با توجه به شرایط جغرافیایی و پراکندگی روستاها و جمعیت ۷۰ درصدی روستانشین، بسیاری از شعب رای‌گیری ما سیار است. ۲۱ شعبه سیار داریم.

وی با بیان اینکه ما در کلات برای برگزاری انتخابات آمادگی لازم و کامل را داریم، گفت:با توجه به چهار رکن امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد. برای برقراری سلامت کامل، انتخابات را بدون کوچک‌ترین اشکال برگزار می‌کنیم. به تمام عوامل موثر در انتخابات از جمله هیأت اجرایی، اعضای شعب و تمام عوامل آموزش‌های لازم داده شده است و کاملا آماده‌اند.

فرماندار کلات گفت: درباره امنیت کاملاً آمادگی وجود دارد و دستگاه‌ها تمام اقدامات را انجام داده‌اند. درباره رقابت با توجه به یکی بودن حوزه انتخابیه کلات با مشهد، ۵۲۲ نامزد از این حوزه در انتخابات حضور دارند که ۱۲ نفر از شهرستان کلات هستند و از این تعداد، دو نفر زن و ۱۰ نفر مرد هستند. واجدان شرایط رای دادن در کلات ۲۷ هزار نفرند و ۲۱۴ نفر رای اولی داریم.

صلاحی بیان کرد: تمام فضاها در شهرستان آمادگی لازم را برای تبلیغات و حضور همه کاندیداها دارند. مشارکت حداکثری از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران است. ما در این زمینه آمادگی لازم را ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: با زنان تاثیرگذار، معتمدان، دانشجویان، اساتید، تشکل‌های مختلف و تمام افراد موثر جلساتی گذاشته شده است و جنب و جوش خاصی در کلات برای مشارکت حداکثری وجود دارد. همیشه حضور مردم کلات در انتخابات زبانزد بوده است و بیش از میانگین استانی مشارکت داشته‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha