• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402120502757
  • خبرنگار : 50184

پایان لیگ منطقه‌ای تیراندازی در کرمانشاه/ تیم‌های برتر معرفی شدند

پایان لیگ منطقه‌ای تیراندازی در کرمانشاه/ تیم‌های برتر معرفی شدند

ایسنا/کرمانشاه لیگ منطقه‌ای تیراندازی با حضور ۱۰ تیم از استانهای غرب کشور در دو رشته تفنگ و تپانچه و در بخش آقایان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

آرش نیکبخت رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های منطقه ای تیراندازی در کرمانشاه، اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی فدراسیون، امسال برای اولین بار مسابقات لیگ منطقه ای تیراندازی در مناطق مختلف کشور برگزار شد.

وی افزود: براین اساس کرمانشاه میزبان شش استان غرب کشور شامل کرمانشاه، خوزستان، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری بود که پس از اعلام انصراف سه استان ایلام، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری، رقابت ها با حضور سه استان برگزار شد.

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه تصریح کرد: جمعا ۱۰ تیم در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی از استان های کرمانشاه، خوزستان و لرستان حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته تپانچه از استان خوزستان سه تیمِ آنزان، مارون، دومهر، از کرمانشاه دو تیم کرمانشاه و اسلام آبادغرب و از لرستان تیم هیات این استان شرکت کردند.

نیکبخت ادامه داد: در رشته تفنگ هم چهار تیم مارون خوزستان، هیات لرستان، اسلام آبادغرب و کرمانشاه در این مسابقات باهم به رقابت ها پرداختند.

وی با بیان اینکه تیم ها به مدت پنج هفته در سالن شهید ابوالحسن یاری هیات تیراندازی کرمانشاه باهم رقابت کردند، گفت: پس از پایان این رقابت‌ها، در رشته تفنگ استان لرستان به مقام قهرمانی رسید و کرمانشاه و پتروشیمی مارون هم در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه از قهرمانی تیم آنزان خوزستان در بخش تپانچه بادی هم خبر داد و گفت: تیم های کرمانشاه و لرستان هم به مقام دوم و سوم رسیدند.

وی یادآورشد: تیم های اول هر رشته به رقابت های لیگ برتر تیراندازی راه پیدا می کنند، البته این احتمال هم  وجود دارد که تیم های دوم هم امکان حضور در این رقابت ها را بدست بیاورند.

نیکبخت در ادامه به برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور در رشته تپانچه در ماه های گذشته اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها تیم کرمانشاه مقام دوم تیمی کشوری را بدست  آورد و در بخش انفرادی هم محمد رسول عفتی و لعیا محمدی در جایگاه دوم ایستادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha