• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120502793
  • خبرنگار : 50038

شور انتخاباتی از کانون خانواده تا پای صندوق‌های رأی

شور انتخاباتی از کانون خانواده تا پای صندوق‌های رأی

ایسنا/همدان مشاور امور بانوان فرمانداری ملایر گفت: از آنجایی‌که زنان نقش تربیت‌کنندگی دارند بنابراین باید در راستای هدایتگری و حضور پرشور عاقلانه، مدبرانه و آگاهانه اعضای خانواده و تحقق امر تبیین لزوم شرکت در انتخابات و تشویق خانواده خود به شرکت در انتخابات، تلاش کنند.

مریم نگاهداری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: زنان ایرانی به برکت انقلاب اسلامی از جایگاه ارزشمندی در اجتماع برخوردارند و نقش کلیدی و مؤثری در خانه داشته و موجب تحرک، پویایی و بالندگی خانواده و به تبع نقش پررنگ و اثرگذاری در عرصه‌های مختلف و سطوح جامعه دارند.

وی خاطرنشان کرد: زنان ایران زمین، گاهی مقدم بر مردان یا هم‌پای آنها خوش درخشیده‌اند، آنچنان که در صدر اسلام نیز آگاه از فعالیت‌ها و جریان‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به دور از تعصبات و تبعیض‌های جنسیتی بوده و با احساس مسئولیت نقش‌آفرینی می‌کردند.

مشاور امور بانوان فرمانداری ملایر افزود: امسال با تدبیر فرماندار ملایر، در این دوره از انتخابات، تعداد شعب اخذ رأی ثابت و سیار، از ۱۹۹ به ۲۲۰ شعبه ارتقاء داده شده است، بدین ترتیب همه اقشار و جامعه هدف رأی‌گیری، می‌توانند به سهولت در این امر مهم مشارکت داشته باشند.

نگاهداری بیان کرد: ملایر بیش از ۱۰۰۰ رأی‌اولی دارد، حق انتخاب و حق رأی داشتن و سهیم بودن در تعیین سرنوشت کشور حس شیرینی است و به طور قطع مشارکت این قشر بر شور و نشاط و شیرینی انتخابات می‌افزاید.

مشاور امور بانوان فرمانداری ملایر با بیان اینکه مشارکت و حضور جوانان و بانوان و همه اقشار جامعه پای صندوق رأی، نظام را در مقابل هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان و معاندان بیمه می‌کند، اظهار کرد: مشارکت در انتخابات مساوی با داشتن مجلسی قوی و در نهایت کشوری قوی‌تر است.

نگاهداری افزود: هر چند دشمن با تلاش‌های فراوان و نیرنگ‌های مختلف و مسموم کردن اذهان نسبت به انتخابات و عدم مشارکت درصدد گرفتن حق رأی ماست اما بانوان امروز ایران اسلامی، پرچم‌دار بصیرت‌افزایی می‌شوند و این بار هم همانند گذشته، ثابت خواهند کرد که در فعالیت‌های اجتماعی حضور پررنگ و مؤثری دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha