• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402120502847
  • خبرنگار : 50024

مدیرکل اوقاف البرز:

هیچ نیرویی نمی‌تواند مردم را از حضور در انتخابات منع کند

هیچ نیرویی نمی‌تواند مردم را از حضور در انتخابات منع کند

ایسنا/البرز مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: انتخاب و گزینش افراد یک وظیفه بوده و نباید از روی احساسات و تعصبات صورت گیرد بلکه باید فردی را که انتخاب می‌کنیم صادق، اصلح، متدین، انقلابی، ولایی، خداترس و باتقوا باشد و مصالح عمومی را بر فردی اولویت دهد.

حجت الاسلام علی دشتکی در گفت‌وگو با ایسنا با با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات و لزوم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، تصریح کرد: مردم در چهار دهه گذشته ثابت کرده‌اند که پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و هر جا که نیاز بوده در صحنه حضور داشته‌اند و امروز هم هیچ نیرویی نمی‌تواند آنها از حضور درپای صندوق‌های رای منع کند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات پیش رو نماد شناخت و آگاهی آنها است، گفت: امروز دشمن سعی دارد از هر طریقی که می‌تواند به نظام و انقلاب ضربه وارد کند و یکی از این روش‌ها کمرنگ جلوه دادن میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است به همین دلیل مردم باید بیش از گذشته به هوش باشند و این بار هم دسیسه آنها را خنثی کنند.

وی ابراز کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ای همگانی است و هر کسی که می‌خواهد در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشد ۱۱ اسفندماه پای صندوق رای حاضر ‌شود.

حجت الاسلام دشتکی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات باید آگاهانه و انتخاب نامزد مورد نظر باید متناسب با واقعیت‌ها و با توجه به تجربیات نامزدها باشد، تصریح کرد: انتخاب نامزدی امین، شایسته، متعهد، مقاوم، توانمند و تابع محض ولایت نیاز امروز کشور است.

این مسئول با بیان اینکه باید هر شخص واجد شرایط باید دیگران را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کند، افزود:  امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه حضور رزمندگان، شهداء و مدافعان حرم در میدان نبرد حق علیه باطل است و تکلیف شرعی و وظیفه همه ماست که برای سرنگونی توطئه دشمنان در این صحنه حضور پررنگی داشته باشیم.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت انتخاب شایسته توضیح داد: انتخاب و گزینش افراد یک وظیفه بوده و نباید از روی احساسات و تعصبات صورت گیرد بلکه باید فردی را که انتخاب می‌کنیم صادق، اصلح، متدین، انقلابی، ولایی، خداترس و باتقوا باشد و مصالح عمومی را بر فردی اولویت دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha