• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120502849
  • منبع : نمایندگی همدان

افتتاح و بهره‌برداری پروژه جهاد آبرسانی یارمچه باغ رزن در آینده نزدیک

افتتاح و بهره‌برداری پروژه جهاد آبرسانی یارمچه باغ رزن در آینده نزدیک

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح و بهره‌برداری پروژه جهاد آبرسانی روستای یارمچه باغ این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار شنبه ۵ اسفند در بازدید از پروژه آبرسانی روستای یارمچه باغ شهرستان رزن، اظهار کرد: پروژه‌ جهاد آبرسانی روستای یارمچه باغ که با همکاری اهالی روستا،  آبفا و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان رزن در حال انجام بود، به اتمام رسیده و هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را افزون بر سه میلیارد تومان در زمینه حفر، تجهیز و فنس‌کشی چاه برشمرد و تصریح کرد: عملیات ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی با دو کیلومتر اصلاح خط انتقال و یک کیلومتر توسعه شبکه توزیع آن انجام گرفته است.

غفاری‌آثار با اشاره به لایروبی پنج چشمه و حفر دو چاه توسط اهالی در این روستا ادامه داد: به منظور آبرسانی به این روستا طراحی و اتصال مجتمع بزرگ خورونده به روستای یارمچه باغ را در دستور کار قرار دادیم و با اجرای خط برق و اجرای ۴.۵ کیلومتر خط انتقال لوله پلی‌اتیلن سایز ۹۰ میلی‌متر ۲۵ اتمسفر توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان به انجام رسیده است.

فرماندار شهرستان رزن در پایان یادآور شد: ساخت و تجهیز ایستگاه پمپاژ به صورت امانی از منابع داخلی شرکت آبفای شهرستان رزن با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.

رئیس آب و فاضلاب شهرستان رزن هم در این بازدید با اشاره به طراحی و حفر دو حلقه چاه برای تأمین کمبود آب مجتمع خورونده گفت: حفر چاه در روستای گندوز و نیز در روستای کهریز بغازی ضرورت داشته که در این ارتباط تجهیز و اجرای خط برق و خط انتقال آب بر عهده شرکت آبفا بوده و آب این روستاها را تأمین خواهد کرد.

یادگاری اضافه کرد: با افتتاح هفته آینده پروژه جهاد آبرسانی روستای یارمچه باغ مشکل مشکل آب این روستا مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha