• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120502950
  • خبرنگار : 50616

مازندران صاحب کمپ بین‌المللی تکواندو می‌شود

مازندران صاحب کمپ بین‌المللی تکواندو می‌شود

ایسنا/مازندران رییس فدراسیون تکواندو از راه‌اندازی کمپ تیم های ملی تکواندو در مازندران خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم این کمپ را به یک کمپ بین المللی تکواندو تبدیل کنیم تا تکواندو کشور و مازندران از این کمپ برای رشد و ارتقاء این ورزش استفاده و بهره ببرند.

«هادی ساعی» شنبه ۵ اسفندماه در مراسم تجلیل از قهرمانان تکواندو مازندران در ساری اظهار کرد: ما تلاش کردیم به واسطه استعدادها و توانمندی های بالای رشته تکواندو در مازندران، کمپ تیم ملی را دراین استان داشته باشیم چون این استان از هر نظر دارای پتانسیل بالایی است.

وی با اشاره به اینکه تکواندو مازندران در سال‌های گذشته در تمامی بخش‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است، تصریح کرد، استان مازندران درحال حاضر یکی از قطب‌های جدید تکواندو در کشور است.

رییس فدراسیون تکواندو ادامه داد، همیشه با ذوق و شوق و با علاقه زیاد دوست دارم کنار تکواندو مازندران باشم چرا که از تک تک مسابقات خاطرات خوبی با ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی دارم و همیشه به آنها افتخار کردم.

ساعی گفت: خوشبختانه تکواندو مازندران در تمامی بخش‌ها از جمله در بخش قهرمانی، مربیگری و در تمامی رده‌های سنی در تیم‌های ملی مازندرانی پیشرفت داشته است.

وی از استعداد بالای تکواندو در مازندران به عنوان یک مزیت مهم اشاره کرد و افزود: من بعضی وقت‌ها می‌گویم تیم ملی مازندران، چون واقعا برای ما انتخاب کردن ورزشکاران مازندرانی در ترکیب نهایی خیلی سخت است.

به گفته رییس فدراسیون تکواندو، در بیشتر اردوهای تیم‌های ملی تکواندو ۵۰ درصد ورزشکاران و مربیان مازندرانی هستند و در اردو همه مازندرانی‌ صحبت می‌کنند و ما هم مازندرانی یاد گرفتیم.

ساعی با بیان اینکه، توانمندی و استعداد ورزشکاران مازندرانی فقط در رشته تکواندو خلاصه نمی‌شود و آنها در بیشتر رشته‌های ورزشی از جمله کشتی در کشور و دنیا سرآمد هستند، تصریح کرد: همیشه وقتی از کشتی صحبت می‌شود، همه اسم شهرستان جویبار را می‌بردند ولی ما در تکواندو در تمامی رده‌های سنی افتخار می‌کنیم که حتی دراین شهرستان کشتی خیز هم ورزشکار و قهرمان زیاد تکواندو داریم.

وی یادآورشد: به واسطه همراهی خانواده‌های ورزشکاران و گرایش علاقمندان به رشته تکواندو، این رشته ورزشی پا به پای رشته اول کشورمان یعنی کشتی، تلاش مدال کسب می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha