• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402120502956
  • خبرنگار : 50604

یک مسئول در استانداری گلستان مطرح کرد:

آمادگی کامل شهرداری‌های گلستان برای انتخابات

آمادگی کامل شهرداری‌های گلستان برای انتخابات

ایسنا/گلستان سرپرست دفتر شهری و شوراهای اسلامی گلستان ضمن تاکید بر آمادگی کامل شهرداری‌های استان گلستان برای ارائه خدمات در ایام منتهی به انتخابات گفت: با حضور در کارزار انتخابات آینده کشور و فرزندان خود را تضمین و خواب دشمنان را آشفته خواهیم کرد.

سیدمحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه ملت ما دو انتخاب مهم و سرنوشت‌ساز پیش‌رو دارد، اظهار کرد: یکی از این دو انتخاب مهم مربوط به خبرگان رهبری است که حضور گسترده و انتخاب شایسته علمای بلاد جهت حضور در مجلس خبرگان رهبری، عمود خیمه انقلاب و کشور را مستحکم‌تر و خواب دشمنان ملت را آشفته‌تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انتخاب نماینده مردم در  مجلس شورای اسلامی دیگر انتخاب مهم است که باید با حساسیت و مطالعه نسبت به آن اقدام شود، گفت:در انتخاب نمایندگانی شایسته که امور قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را با راهبردهای گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی و در عرصه های ۶ گانه شامل حوزه انتخابیه، استان، کشور، غرب آسیا، جهان اسلام و عرصه بین المللی با مطالعه و تلاش شبانه‌روزی به پیش ببرند و ام القرای جهان اسلام را بیش از پیش تقویت کرده و در جایگاه اصلی خود تثبیت کنند، حضوری پرشور خواهیم داشت.

سرپرست دفتر شهری و شوراهای اسلامی گلستان تصریح کرد: دفتر امور شهری و شوراها که وظیفه برنامه‌ریزی و نظارت بر برخی امور شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها را برعهده دارد با تشکیل جلسات متعدد با شهرداران ۳۶ گانه استان و برخی کارکنان شهرداری‌ها نسبت به توجیه و پیگیری موارد مرتبط به انتخابات اقدام کرده است.

حسینی همکاری در تکمیل شبکه فیبر نوری مخابرات به بخشداری‌ها، نقش فعال در پشتیبانی سفرهای شهری استاندار در زمین نشاط بخشی اجتماعی در ماه‌های اخیر، تبلیغات محیطی در شهرها جهت حضور گسترده تر مردم و آماده سازی فضای تبلیغات برای کاندیداهای انتخابات در سطح شهرها را از جمله فعالیت‌های شهرداری‌ها در راستای راهبرد رسام و برگزاری انتخابات پرشور برشمرد.

این مقام مسئول ادامه داد: شهرداری‌ها در یکی دو روز قبل، حین و بعد از انتخابات مواردی همچون پاکسازی و زیباسازی محیط‌های شعب اخذ رأی، پشتیبانی و لجستیک از عوامل انتخابات و پاکسازی خیابان‌ها بعد از انتخابات را به نحو مطلوب انجام خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha