• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402120503014
  • خبرنگار : 71963

آشنایی با مبانی تشکیلات و اصول حاکم بر آن یکی از ضرورت‌های فعالیت در تشکل‌های دانشجویی

آشنایی با مبانی تشکیلات و اصول حاکم بر آن یکی از ضرورت‌های فعالیت در تشکل‌های دانشجویی

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: آشنایی با مبانی تشکیلات و اصول حاکم بر آن یکی از ضرورت‌های فعالیت در تشکل‌های دانشجویی است که برگزاری دوره‌هایی مانند «عمار» را ضروری می‌سازد.

به گزارش ایسنا، اختتامیه نخستین دوره تشکیلاتی «عمار» ویژه اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های خوزستان، با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

در این دوره اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های شهید چمران اهواز، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، دانشگاه بهبهان و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان شرکت داشتند.

عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در اختتامیه این دوره با اشاره به اهمیت جایگاه دانشجو و تشکل های دانشجویی در پویایی فضای فرهنگی دانشگاه ها گفت: دانشجویانی که در تشکل ها فعالیت می کنند، باید خودشان را جدی بگیرند؛ چرا که تشکل های دانشجویی در تاریخ انقلاب اسلامی، عامل تحولات مهمی بوده است.

وی تصریح کرد: آشنایی با مبانی تشکیلات و اصول حاکم بر آن یکی از ضرورت‌ های فعالیت در تشکل های دانشجویی است که برگزاری دوره هایی مانند «عمار» را ضروری می سازد.

در ادامه، دانشجویان شرکت کننده در نخستین دوره تشکیلاتی عمار، به ارائه دیدگاه ها و پرسش های خود پرداختند.

به گزارش روابط وزارت علوم، اختتامیه نخستین دوره تشکیلاتی عمار در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با حضور دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر جعفرپور، قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر اشتری رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، حجت الاسلام مهدوی راد، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خرمشهر، برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha