• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120503107
  • خبرنگار : 50532

فرماندار تالش:

۴۵۳ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه طوالش تعیین شد

۴۵۳ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه طوالش تعیین شد

ایسنا/گیلان فرماندار تالش و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه ۴۵۳ شعبه اخذ آرای مردم تعیین شده است.

ایرج موذن ۵ اسفند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه حوزه انتخابیه طوالش شامل شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال با تعیین در مجموع ۴۵۳ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی و همچنین مناطق ییلاقی و صعب العبور اخذ رای در ۱۱ اسفند آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی است اظهار کرد: ۴۰ نفر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال تأیید نهایی شده‌اند و برای دریافت یک کرسی در بهارستان با هم به رقابت می‌پردازند.

وی تعداد صندوق های اخذ رای در شهرستان تالش را ۲۵۷ صندوق، شهرستان رضوانشهر ۱۰۵ صندوق و شهرستان ماسال را ۹۱ صندوق اعلام کرد.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه ۱۵۸ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان تالش، ۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر در رضوانشهر و ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ماسال واجد شرایط رأی دادن هستند ادامه داد: از این تعداد ۸۲۲۴ نفر در تالش، ۲۷۳۸ نفر در رضوانشهر و ۱۹۰۰ نفر در ماسال رأی اولی‌ هستند.

فرماندار تالش گفت: ۷۷۲۴ نفر نیز جزو عوامل اجرایی این انتخابات در حوزه انتخابیه طوالش (تالش، رضوانشهر و ماسال) هستند که از این تعداد ۲۵۵۲ نفره مربوط به شهرستان تالش هستند.

موذن با اشاره به فراهم شدن همه مقدمات برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: همه مقدمات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه طوالش با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات در ابعاد داخلی و خارجی افزود: با تلاش تمامی اعضا و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در حوزه انتخابیه طوالش که دارای سه شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال است، مهیا شده و روز ۱۱ اسفند ماه همه ما آماده برگزاری یک انتخابات پرشور هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha