• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402120503191
  • خبرنگار : 71951

۱۱ اسفند روز جاودانه شدن شکوه ملت در مقابل دنیا

۱۱ اسفند روز جاودانه شدن شکوه ملت در مقابل دنیا

ایسنا/تهران جمعی از دانشجویان، خبرنگاران و فعالان حوزه فرهنگی دشت ورامین مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای در روز ۱۱ اسفند، روز جاودانه شدن شکوه ملت در مقابل دنیا دعوت کردند و انتخابات را نقطعه عطفی در تحول وضعیت کنونی کشور دانستند.

ریحانه جعفری دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی پردیس زینبیه دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: انتخابات ثمره انقلاب اسلامی است که از امام (ره) و شهیدان به ما امانت رسیده و مردم از شورای روستا تا رهبری را انتخاب کرده و در حقیقت انتخابات تبلور اراده و قدرت مردم در کشور است.

وی در ادامه گفت: تعامل و هماهنگی که میان مردم و دولت در ۱۱ اسفند ماه به‌وجود می‌آید یک‌بار دیگر عزت نظام جمهوری اسلامی را در سطح دنیا به نمایش خواهد گذاشت.

زهرا پاک صفت کارشناس فن آوری اطلاعات افزود: رای دادن حقی است که بر عهده تمام مردم این سرزمین است و در روز انتخابات یک انتخاب درست را رقم می زنیم که این خود می‌تواند یک مجلس قوی را بسازد زیرا که مجلس قوی یک دولت قوی و ثمره یک دولت قوی یک ایران قوی است.

وی ادامه داد: با رای دادن برای ساختن ایران و حقی که شهدا برگردن این ملت دارند، در سرنوشت کشور و شهر خود سهیم هستیم.

ملیکا مرادی دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی پردیس زینبیه دانشگاه فرهنگیان شهرستان پیشوا نیز گفت: وقتی در یک کشور زندگی می‌کنیم باید در سرنوشت و امروز و فردایش دخالت کنیم و این حق همگانی است که برای کشورمان تصمیم گیری کنیم و افرادی شایسته و لایق را بر سر کار بیاوریم تا همگی همراه یکدیگر با تمام وجود برای پیشرفت و سربلندی این کشور تلاش کنیم.

مرادی بیان کرد: روی صحبتم با افرادی است که از این حق خود استفاده‌ای نمی‌کنند؛ وقتی در انتخابات شرکت نکردید باید منتظر این باشید که هر نالایقی روی کار بیاید و برایتان تصمیم بگیرد. آن موقع است که دیگر حق اعتراض ندارید، چون خودتان این تصمیم را گرفتید.

وی گفت: بدانید وقتی دلتان برای کشور و هم وطنانتان نسوزد قطعا کشورهای دیگر سر سوزنی دلسوزی نخواهند کرد.

این دانشجو ادامه داد: من به عنوان یک رای اولی با افتخار پای صندوق می‌روم تا دیگران نظر خودشان را به من تحمیل نکنند؛ من پای صندوق می‌روم تا دشمنان این خاک و سرزمین شاد و خوشحال نشوند؛ من پای صندوق می روم تا ایرانم برای همیشه در آرامش بماند.

مهدی مقاری منتقد و کنشگر اجتماعی نیز گفت: ایرانیان بصیر و هوشیار با چاشنی تصمیمی بزرگ و سرنوشت‌ساز که پیش روی ملت ایران قرار دارد، مواجه است که باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی را برای دوره دوازدهم برگزیده و راهی خانه ملت کند؛ مجلسی که عصاره فضایل ملت است و نه جایگاه مدعیان؛ محل حضور و بروز عمل گرایانی است که تجربه‌های لازم را دارا بوده و دو وظیفه مهم قانونگذاری و نظارت را به خوبی فهمیده‌اند و وعده‌های پوچ و دروغین به مردم نمی دهند.

این فعال اجتماعی افزود: بی‌شک و بدون هر گونه اغماضی، فردی که خداشناس باشد و در اجرای وظایف از عهده انجام امور قانونی و فرا منطقه‌ای برآید و با دلسوزی به پیگیری امور مردم بپردازد و همچنین با شجاعت از حقانیت مردم حوزه انتخابیه خود دفاع کرده و از حق و اجرای عدالت هم فرو گذار نکند به نمایندگی از مردم در مقابل هر جریانی و داشته‌هایشان با تمام وجود دفاع خواهد کرد.

مقاری بیان کرد: مجلسی در عمل، مردمی است که بتواند توسعه همه جانبه و رفاه عمومی را برای مردم به ارمغان بیاورد و خاطرات مردم از اختلاس‌ها، ناعهدی‌ها،‌ بی‌وفایی‌ها،‌ نفوذی‌های پر خطر و برخی سر سپردگی‌ها به جریانات معاند و منافق را از اذهان مردم پاک کرده و با باور به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پایبندی به آن‌ها، عمل گرایانه و با بصیرت مقابل خوی اشرافی‌گری قد علم کند و با روحیه فسادستیزی و عمل به ساده زیستی و جوان‌گرایی، کشور را به توفیقات بزرگی در همه عرصه‌های ملی و بین‌المللی برساند.

فاطمه میرزایی کارشناس حوزه ارتباطات اجتماعی گفت: علیرغم همه خدمات و اقدامات قابل تحسینی که در کشور اتفاق افتاده، باید بپذیریم که هنوز گلایه‌مندی‌های بسیاری از سوی مردم وجود دارد.

وی افزود: به طور حتم مردم گلایه‌ها را جدا از موضوع انتخابات می‌دانند و از حق رای خود برای بهبود این شرایط نهایت استفاده را می‌برند و در روز ۱۱ اسفند، شکوه یک ملت را در مقابل دنیا جاوانه می‌کنند.

آزاده ستوده خبرنگار و فعال هنری گفت: انتخابات نزدیک است و دشمنان قسم خورده کشور عزیزم ایران، باز دندان تیز می‌کنند ولی من رای می‌دهم تا خاری شود به چشم دشمنان کشورم.

وی گفت: من از بعضی مشکلات و مسائل گلایه دارم اما حواسمان هست که ایران عزیز و سربلند ما باید استوار باشد تا ما زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران زندگی کنیم آزادانه؛ گله کنیم آزادانه؛ رای بدهیم آزادانه.

این فعال هنری ادامه داد: من تمام قد گوش می‌شوم و چشم به دهان حضرت آقا برای حفاظت از مرز و بوم کشورم رای می دهم و وظیفه‌ام را که در مقابل امثال حاج قاسم‌ها کاری نیست، برای کشورم انجام می‌دهم؛ من رای می‌دهم به پایندگی ایران.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha