• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120503207
  • خبرنگار : 50416

یک نامزد انتخابات مجلس دوازدهم:

مردم خودشان اصلح را انتخاب کنند نه اینکه احزاب لیست بدهند

مردم خودشان اصلح را انتخاب کنند نه اینکه احزاب لیست بدهند

ایسنا/همدان یک نامزد انتخابات مجلس دوازدهم درباره لیست منتشر شده از سوی احزاب گفت: باید کاری کنیم که بلوغ جامعه به جایی برسد که مردم خودشان اصلح را انتخاب کنند نه اینکه احزاب به مردم لیست بدهند.

احمد آریایی‌نژاد شنبه ۵ اسفند با حضور در دانشگاه ملایر و شرکت در مناظره انتخاباتی که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر برگزار شد، اظهار کرد: باید از اهرم حزب برای برنامه‌ها و افزایش آگاهی جامعه استفاده کنیم.

وی با تأکید بر راه‌اندازی تعاونی دانش آموختگان و بالا بردن روحیه تعاون در جامعه مطرح کرد: برای ایجاد کارخانه‌ها به سراغ سرمایه‌گذاران سرمایه‌بردار نرویم و به جای اینکار جوانانی که دانش آموخته شدند را عضو تعاونی کنیم.

آریایی‌نژاد، ایجاد اشتغال برای جوانان را راهکار دستیابی به طرح جوانی جمعیت و افزایش آمار ازدواج خواند و بیان کرد: در نظر گرفتن تسهیلات و وام ازدواج وقتی جوان بیکار است، فایده‌ای ندارد چراکه نمی‌تواند اقساط را بازپرداخت کند.

وی با تأکید بر اینکه بهتر است نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز در بحث تبلیغات به اندازه نامزدهای مجلس خبرگان رهبری هزینه کنند، بیان کرد: باید همه مسئولان برنامه‌محور باشند و مطابق با اسناد بالادستی و قانون اساسی مشکلات جامعه را شناسایی و حل کنند.

آریایی‌نژاد با تأکید بر ضرورت نظارت بر سازمان‌های بیمه تصریح کرد: صنعت بیمه در کشور ضعیف است و گرانی تعرفه‌های بیمه یکی از معضلات است، باید در این موارد با مردم شفاف باشیم و دولت در این زمینه حمایت لازم را داشته باشد.

وی راهکار برطرف شدن ناترازی انرژی را تولید انرژی خواند و یادآور شد: به شرطی که به یک پروژه مثل پروژه ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی، همه‌جانبه نگاه کنیم و نظارت زیست محیطی داشته باشیم.

نماینده ادوار گذشته مجلس در تحلیل خود درباره اهداء و واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس مطرح کرد: مجلس شورای اسلامی طی مدت چهار سال یک خودرو برای رفت و آمد به حوزه انتخابیه در اختیار نماینده قرار می‌دهد که در پایان باید تحویل داده شود اما امتیازات جمعی در این زمینه که خارج از عرف باشد، نمی‌پسندم.

وی در مورد فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و طرح صیانت از فضای مجازی بیان کرد: ما مجاز نیستیم هر خوراک جسمی یا ذهنی را به کودکان خود بدهیم بلکه باید کنترل و سطح‌بندی شود؛ باید در استفاده از فضای مجازی بلوغ ایجاد کنیم چراکه در دوران کرونا دانش‌آموزان ما آسیب‌های زیادی متحمل شدند.

آریایی‌نژاد، علت افزایش سن بازنشستگی را خلأ در تولید دانست و تصریح کرد: باید از بازنشستگان در اتاق‌های فکر کمک بگیریم اما از جوانان استفاده کنیم.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید بر اصول درست خود استقامت کنیم، اضافه کرد: عمر مدیریت در ایران کوتاه شده و دائم تغییر می‌کند، عمر مدیریت در ایران به یک سال و نیم کاهش یافته که یک آسیب است و باید با آن برخورد شود. مدیر یک اداره یا دستگاه باید از بین کارکنان شایسته همان اداره و دستگاه انتخاب شود نه سفارشات احزاب مختلف.

آریایی‌نژاد خطاب به دانشجویان گفت: فکر و عملکرد درست را تنها نگذارید. تنها بیانیه نباشید بلکه بین مردم باشید و برای رهایی از وضع موجود تلاش کنید و برای حفظ انقلاب و برای کسی که فکر می‌کنید عملکرد درستی دارد، تبلیغ کنید.

به گزارش ایسنا «حجت الاسلام احد آزادی‌خواه» که یکی دیگر از طرفین دعوت شده به این مناظره بود، در جلسه حضور پیدا نکرد و دفتر ارتباط مردمی این نامزد انتخاباتی در پاسخ به دعوت دانشجویان از وی، خطاب به دبیر جامعه اسلامی دانشجویان ملایر نامه‌ای منتشر کرد که بدین شرح است: در زمینه تشکیل جلسات مناظره بین کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر، اینجانب تقاضا دارم به گونه‌ای مدیریت فرمایید که انتخاب طرفین مناظره در فضای شفاف به صورت قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان داوطلبان انجام شود. بدیهی است در صورت اقدام پیشنهاد فوق‌الذکر و هماهنگی قبلی تعیین وقت مناظره، اینجانب با همه توان حضور خواهم یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha