• یکشنبه / ۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402120603429
  • خبرنگار : 50093

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی خبر داد

لغزندگی اکثر محورهای خراسان رضوی تا صبح دوشنبه/ترافیک پرحجم در مبادی ابتدایی مشهد

لغزندگی اکثر محورهای خراسان رضوی تا صبح دوشنبه/ترافیک پرحجم در مبادی ابتدایی مشهد
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس‌ راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر اکثر محورهای خراسان رضوی بارش برف دارند و لغزنده هستند. مطابق پیش‌بینی هواشناسی این سامانه تا ابتدای صبح دوشنبه، ۷ اسفند ماه در استان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت راه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بارش برف و باران از روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است. مسیرهای مشهد به سمت چناران، قوچان و درگز، مسیر کلات، سرولایت، خوشاب، جوین، جغتای، آزادراه شهید شوشتری به سمت ملک‌آباد، مشهد به سمت فریمان، مشهد به سمت کلات و مشهد به سمت گردانه مزداوند در حال حاضر بارش برف دارند و لغزنده هستند.

وی افزود: تنها محورهای جنوبی و شرق استان مانند خواف و تایباد و تربت جام بارش نداشته‌اند.

رئیس پلیس‌ راه خراسان رضوی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسیر خروجی آزادراه شهید شوشتری از مشهد و مسیر خروجی مشهد به سمت چناران با ترافیک پرحجمی روبرو است که این ترافیک در عصر امروز به دلیل پایان تعطیلات برعکس خواهد شد. یعنی ترافیک‌ها در مسیرهای ورودی به مشهد خواهند بود. سایر مسیرهای استان باز است و ترافیک روانی دارند.

میش‌مست بیان کرد: امروز صبح در مسیر سبزوار به نیشابور و در ۲۰ کیلومتری شهرستان نیشابور، واژگونی وسایل نقلیه سنگین به دلیل لغزندگی معابر را داشتیم که منجر به جراحت جزئی سرنشینان شد. روز گذشته نیز بر اثر واژگونی ۲ خودرو سواری در مسیر چناران به گلبهار یک فوتی و ۴ مجروح داشتیم.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌ها با سایر دستگاه‌های امدادی به خصوص اداره‌کل راهداری خراسان رضوی انجام شده است. بنابر پیش‌بینی هواشناسی تا فردا صبح بارش برف و لغزندگی معابر را خواهیم داشت. امیدواریم که بارش نزولات آسمانی ادامه داشته باشد، پلیس‌راه به همراه راهداران نیز در آمادگی کامل قرار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha