• یکشنبه / ۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120603545
  • خبرنگار : 50490

امام جمعه شهر امیرکلا:

تلاش دشمن ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب است/ ضرورت حضور در پای صندوق‌های رای

تلاش دشمن ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب است/ ضرورت حضور در پای صندوق‌های رای

ایسنا/مازندران امام جمعه شهر امیرکلا با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: دشمن با سرمایه‌گذاری کلان در فضای مجازی سعی دارد تا بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند تا خود حکومت کند.

حجت الاسلام عباس بابائیان در گفت‌وگو با ایسنا به اهمیت مشارکت مردمی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه اشاره کرد و افزود: انتخابات امسال بسیار حساس است، مشارکت حداکثری موجب خنثی سازی اهداف دشمن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات قدرت، اقتدار و تجلی وحدت ملت است تصریح کرد: انتخابات نماد حضور مردم در حاکمیت کشور و سبب پیشرفت و تعالی، رشد اقتصادی و اجتماعی ملت است.

امام جمعه شهر امیرکلا با اشاره به اینکه دشمن روی انتخابات سرمایه‌گذاری کلانی برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای کرده است، گفت: باید بصیرت دشمن شناسی داشته باشیم تا در دام معاندان نظام اسلامی گرفتار نشویم.

بابائیان از برگزاری ۴۰ دوره انتخابات بعد از انقلاب اسلامی در کشور یاد کرد و گفت: همواره مردم با حضور گسترده و بصیرت عمیق خود شرکت کرده و عزت و اقتدار خود را به مردم دنیا نشان دادند.

وی افزود: مردم ما می‌دانند اگر در انتخابات شرکت نکنند و کاهش مشارکت داشته باشیم سلطه دشمن بر کشور و ملت بیشتر خواهد بود.

امام جمعه شهر امیرکلا با اشاره به سرنوشت عبرت انگیز کشور یوگسلاوی و الجزایر با دخالت کشورهای بیگانه ادامه داد: دشمن با اینکه می‌دانست مردم یوگسلاوی از نظر اقتصادی و معیشتی مشکلی ندارند اما برای اینکه این اقتدار را از جامعه حذف کند با سم پاشی تبلیغاتی وسیع اینگونه به مردم القاء کردند که خیلی مشکل دارند، مردم هم در انتخابات شرکت نکردند لذا آمریکا با مراجعه به سازمان ملل اعلام کرد چون یوگسلاوی از حاکمیت مردم برخوردار نیست باید از بین برود که این کار را هم کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما اجازه نمی‌دهند دشمنان برای آنها تصمیم بگیرند تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند حضور در انتخابات واجب عینی و وظیفه شرعی، ملی، سیاسی و اخلاقی است.

امام جمعه شهر امیرکلا خاطرنشان کرد: ما به شهداء و یادگاران جنگ بدهکاریم اینها با تقدیم جان خود از اقتدار وعزت انقلاب و اسلام دفاع کردند، و امروز سهم ما مشارکت در انتخابات است مبادا از انجام این کار دریغ کنیم.

بابائیان با اشاره به ضرورت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور، یادآور شد: مگر آمریکا و کشورهای اروپایی مشکل ندارند، نباید بخاطر گرانی، صحنه را خالی کنیم بلکه باید افرادی انتخاب کنیم که قادر به حل این مشکلات باشند.

وی با اعلام اینکه همه رای می‌دهیم، گفت: اگر رای بدهیم یعنی رای به انقلاب و نظام، خون شهدا و اقتدار کشور دادیم و اگر رای ندهیم هم یعنی رای به نفوذ و اقتدار دشمنان دادیم.

امام جمعه شهر امیرکلا افزود: دشمن دقیقا با عدم حضور مردم در انتخابات برکشور سلطه می‌کند، حضور در انتخابات در این شرایط حساس از موشک و قدرت نظامی هم بالاتر است.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: همه دست اندرکاران و کاندیداهای انتخاباتی باید با مردم شفاف باشند، از وعده‌هایی واهی دوری کنند، از حق قانونی استفاده کرده خود را معرفی کنند نه اینکه دست به تخریب رقبای خود بزنند.

وی با اشاره به اینکه نباید بداخلاقی انتخاباتی باشد و طرفداران نامزدها جریان‌های سیاسی مقابل را تضعیف نکنند، خاطرنشان کرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که در خدمت اسلام و نظام و سبب پیشرفت جامعه شوند.

انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha