• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402120703721
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه ورزنه:

حضور مردم در انتخابات گره‌گشایی می‌کند / عقب‌نشینی، باعت انتخاب افراد ناکارآمد می‌شود

حضور مردم در انتخابات گره‌گشایی می‌کند / عقب‌نشینی، باعت انتخاب افراد ناکارآمد می‌شود

ایسنا/اصفهان امام جمعه شهرستان ورزنه گفت: حضور در صحنه‌های نظام مثل انتخابات و راهپیمایی در گره‌گشایی مشکلات نقش معجره‌آسا دارد.

حجت‌الاسلام محمد شیاسی در گفت‌وگو به ایسنا با انتقاد از تفکر تحریم انتخابات توسط برخی از افراد، اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات با قهر و عقب‌نشینی حل نخواهد شد، بلکه بر نگرانی‌ها نیز می‌افزاید.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات باید در صحنه‌های نظام از جمله انتخابات حاضر شد و بهترین‌ها را انتخاب کرد، تصریح کرد: انتخاب نماینده اصلح قادر به اصلاح قوانین و گره‌گشایی از مشکلات خواهد بود.

امام جمعه شهرستان ورزنه ادامه داد: عقب‌نشینی در انتخابات هیچ مشکلی را حل نکرده و حتی ممکن است باعث انتخاب افراد ناکارآمد شده و چالش‌های جدی برای کشور ایجاد کند.

وی معتقد است با حضور در صحنه‌های نظام علاوه بر کمک به رفع مشکلات، پیگیری مطالبات از مسئولان نیز انجام و آنگاه گره‌ها باز شده و نقش معجزه‌آسای حضور را باید دید.

حجت‌الاسلام شیاسی مشارکت بالای سیاسی را موجب امیدواری دوستداران نظام دانست و خاطرنشان کرد: دشمن از اتحاد ملت ایران می‌ترسد و ایجاد موج ناامیدی در کشور فقط برای رسیدن به اهدافشان است.

وی بر این باور است که دشمن هیچ‌گاه دلسوز ما نبوده و اظهارنظرهای آنان در برابر مشکلات و موج سیاه‌نمایی‌ها فقط برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور بوده تا آنگاه در تفرقه اهداف خود را محقق کند.

به گفته امام جمعه ورزنه، حضور در انتخابات یک تلکیف برای همگان بوده و بعد از حضور باید انتخاب اصلح برای آینده کشور انجام دهیم و این موضوع هم مهم است و نباید مورد کم مهری قرار گیرد.

وی ادامه داد: انتخاب اصلح این امکان را فراهم می‌سازد تا با حضور افراد توانمند در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ایران قوی داشته باشیم و برای آینده نظام حرکت موثری رقم بخورد.

شیاسی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره در صحنه‌های مختلف نظام حضور داشته‌اند و مانع از دلخوشی دشمن شده‌اند.

وی از افراد صاحب نفوذ خواست تا دیگران را برای حضور در انتخابات ترغیب و تشویق کنند که این موضوع هم وظیفه مهم برای این دسته از افراد در کنار حضور و انتخاب اصلح است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha