• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402120703738
  • خبرنگار : 71610

نماینده صهیونیست: نتانیاهو بیمار روانی است

نماینده صهیونیست: نتانیاهو بیمار روانی است

درپی بی‌توجهی کابینه رژیم صهیونیستی به سرنوشت اسرای در نوار غزه و پافشاری بر ادامه جنگ، نماینده پارلمان این رژیم نخست‌وزیر رژیم اشغالگر را «بیمار روانی» خطاب کرد.

به گزارش ایسنا، «عوفر کاسِف» نماینده «کِنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) در این باره گفت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، دشمن اول اسرائیل است و کابینه او باید سرنگون شود.

وی در گفت‌وگو با «الجزیره مباشر» گفت که صهیونیست‌ها باید از طریق نافرمانی مدنی نتانیاهو را ناگزیر به کناره گیری کنند.

این نماینده صهیونیست ادامه داد: نتانیاهو یک بیمار روانی است که فقط به فکر خودش است و به زندگی اسرا در غزه اهمیت نمی‌دهد.

وی همچنین تاکید کرد: ملت فلسطین مستحق یک کشور مستقل در حدود مرزهای ۱۹۶۷ هستند.

کاسف درباره پرونده رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه نیز تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم که کابینه اسرائیل اقدامی را که باید برای تحقق خواسته‌های دیوان بین‌المللی دادگستری انجام شود، انجام داده باشد.

درپی عملیات مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی غرق اختلافات سیاسی بی‌سابقه‌ای شده است و به ویژه نتانیاهو طی این مدت با موجی از انتقادات مواجه بوده و اغلب صهیونیست‌ها او را مقصر شکست در مقابل مقاومت فلسطین می‌دانند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام مقاومت مغایرت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha