• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120703748
  • خبرنگار : 50037

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی:

انتخابات پرشکوه و پررونق تولید قدرت به همراه دارد

انتخابات پرشکوه و پررونق تولید قدرت به همراه دارد

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی گفت: انتخابات پرشکوه و پررونق و حضور پرشور و با نشاط مردم می‌تواند وحدت و انسجام ملی، غرور ملی و عزت ملی را افزایش داده و در نتیجه برای کشور تولید قدرت به همراه داشته باشد.

دکتر صادق خزل‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تولید قدرت روزافزون به معنای امنیت روزافزون و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای کشور است، تصریح کرد: حضور وحدت‌بخش و نشاط‌آفرین مردم در انتخابات یک انرژی بزرگی در کشور آزاد می‌کند که موجب تحولات مفید و مثبتی برای جامعه خواهد بود ضمن اینکه انتخابات و حضور حداکثری مردم، یک عامل مهم برای ارتقاء جایگاه کشور در نظام بین‌الملل است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: انتخابات مظهر جمهوریت نظام، رکن اصلی، منشأ تحول و راه اصلاح کشور است، از این رو امروزه بر همه کسانی‌که دل در گرو این آب و خاک داشته و ایران را دوست دارند، واجب است که در این رویداد سیاسی بزرگ نقش‌آفرینی کرده و همگان را به برگزاری انتخابات پرشور و انسجام‌آفرین دعوت کنند.

خزل‌پور با تأکید بر اینکه حضور متحدانه مردم همچون یدواحده، به‌مثابه بزرگترین قدرت بازدارنده در برابر دشمنان ایران عمل می‌کند و موجب کاهش فشارهای بین‌المللی در زمینه تحریم‌ها خواهد شد، بیان کرد: در حقیقت، یک رابطه جدی بین مشارکت مردم و فشارهای دشمنان وجود دارد، مشارکت بیشتر مردم در انتخابات به معنای مأیوس شدن دشمنان و کاهش فشارهای آنها است و خدایی ناکرده در صورت کاهش مشارکت فشارهای دشمن افزایش می‌یابد، از این رو همه ما  وظیفه داریم ابتدا از خانواده و دوستان خود ترغیب و تشویق به انتخابات را شروع کرده و به تناسب جایگاه خود این ترغیب و تشویق حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را به سایر مخاطبان خود تسری دهیم و در این مسیر مهم و راهبردی نقش‌آفرینی کنیم.

وی با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در کشور تصریح کرد: مجلس براساس قانون اساسی یک مرکز اساسی و تعیین‌کننده و ریل‌گذار آینده کشور است و با قانونگذاری مناسب و حضور مدبرانه می‌تواند به حل مشکلات کشور و اصلاح امور کمک کند ضمن اینکه رهبر و ولی‌فقیه از طریق منتخبان ملت در مجلس خبرگان تعیین می‌شود و این مهم نشان از اهمیت ویژه مجلس شورای اسلامی و خبرگان دارد.

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات پایه تحول و راه‌حل مشکلات بوده و جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد، گفت: اینجانب بر مبنای وظیفه ملی و شرعی خود، از مردم شریف شهرستان اسدآباد و جامعه دانشگاهی به ویژه جامعه دانشگاهی سیدجمال‌الدین اسدآبادی استدعا دارم هم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند و هم مردم و به ویژه خانواده‌ها و دوستان خود را به مشارکت فراگیر دعوت کنند.

خزل‌پور تأکید کرد: دیروز نوبت قهرمانانی بود که برای حفظ تمامیت ارضی کشور، سخاوتمندانه عزیزترین دارایی‌شان یعنی جان عزیزشان را برای ما فدا کردند و امروز ما میراث‌دار آن عزت‌آفرینان و قدرت‌آفرینان ایران اسلامی هستیم.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم با بصیرت، تبیین و آگاهی دادن به توسعه کشور و مأیوس کردن دشمنانی که چشم به ضعف ایران عزیز دارند، کمک کنیم چرا که بدون شک امروز هر یک از رأی هر کدام از ما موجب تقویت دوچندان اقتدار و عزت کشور خواهد بود.

خزل‌پور افزود: امروز هر کس که دوستدار ایران و  امنیت و منزلت ایران اسلامی و دوستدار سربلندی و سرافرازی کشور و دوستدار حل شدن مشکلات کشور و کاهش فشارهای بین‌المللی بر مردم است و هر کس که دوستدار اقتدار ملی و اعتبار بین‌المللی ایران بوده و گردش صحیح نخبگان را در ساختار قدرت دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند.

وی اظهار کرد: در همین رابطه جامعه دانشگاهی هم باید به نوبه خود حضور باشکوه و با نشاطی در انتخابات داشته باشد و هم با حداکثر توان خود، همگان را به حضور حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کند ضمن اینکه مطمئن هستیم ملت شریف و بزرگوار ایران، با مسئولیت‌پذیری و تعهدپذیری کامل، یک پیروزی و حماسه بزرگ دیگری برای ایران عزیز رقم خواهند زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha