• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402120703790
  • خبرنگار : 90111

مودریچ: نباید اجازه دهیم بارسلونا نزدیک صدر شود/ رئال تسلیم نمی‌شود

مودریچ: نباید اجازه دهیم بارسلونا نزدیک صدر شود/ رئال تسلیم نمی‌شود

ستاره کروات رئال مادرید از پیروزی برابر سویا خوشحال است. او راموس را یک اسطوره و دوست واقعی دانست.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا با تک گلی که لوکا مودریچ به ثمر رساند برابر سویا به پیروزی دست پیدا کرد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد.

لوکا مودریچ بعد از بازی در گفت‌وگو با آس گفت: بازی سختی بود چرا که سویا همواره شرایط را در بازی سخت می‌کند اما ما به پیروزی دست پیدا کردیم و این مهم‌ترین چیز است. پیروزی آن هم با حالتی بسیار خوشحال کننده است. خوشحالم که در این بازی توانستم به رئال کمک کنم تا به پیروزی برسد.

او درباره گل زیبایی که زد گفت: شما می‌دانید که من همواره چنین شوت‌هایی را تمرین می‌کنم. من هر روز در تمرین این حرکات را انجام می‌دهم. در فوتبال باید شوت زد. من امشب این کار را انجام دادم و خوشبختانه توپی که زدم به گل تبدیل شد. صبر و ادامه دادن یکی از نقاط قوت ما است. در رئال ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و این در ژن ما وجود دارد. صبر می‌کنیم، دست به نوآوری می‌زنیم و تا پایان به دنبال پیروزی هستیم. می‌دانستیم که در صورت تساوی و یا شکست بارسلونا به صدر نزدیک‌تر خواهد شد. نباید اجازه بدهیم که بارسلونا به ما نزدیک‌تر شود. ما سه امتیاز بسیار مهم را به دست آوردیم.

مودریچ در پایان درباره سرخیو راموس گفت: چه می‌توانم درباره راموس بگویم. او یک دوست و بازیکن بزرگ است و بارها چنین چیزی را اثبات کرده است. باوجود آنکه همه از سن و سال بالای من و راموس صحبت می‌کنند اما راموس نشان داد که همچنان بازیکنی در سطح کیفی بالا است. بسیار خوشحال شدم که دوباره راموس را در برنابئو دیدم. او یک اسطوره در فوتبال جهان است و پیش‌تر در رئال به همه چیز رسید. هواداران رئال هم از دیدن راموس خوشحال شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha