• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402120703798
  • خبرنگار : 50160

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

عملیات اجرایی قطعه چهار پروژه قیدار –سلطانیه و کبودراهنگ برای سال آینده تمام می‌شود

عملیات اجرایی قطعه چهار پروژه قیدار –سلطانیه و کبودراهنگ برای سال آینده تمام می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ یکی از مهم‌ترین محورهای اصلی استان بوده و یک شاهراه اصلی است،گفت: عملیات اجرایی ۱۲ کیلومتر از قطعه چهار این پروژه برای سال آینده تمام می‌شود.

اصغر اسماعیلی امروز (دوشنبه ۷ اسفندماه) در جمع خبرنگاران از اجرای هفت پروژه ملی در بخش راه، توسط اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: پروژه محور زنجان به بیجار، پروژه محور سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ، پروژه محور سه راهی سلطانیه -ابهر به تاکستان، پروژه محور سه راهی طارم به منجیل، پروژه محور زنجان- شفت و ملاسرا در شهرستان طارم، پروژه محور درام به کلور در شهرستان طارم و پروژه بعدی محور تبدیل راه فرعی به اصلی محور قیدار به ابهر پروژه‌های در دست اقدام این اداره‌کل است.

وی تصریح کرد: اکثر پروژه‌های راه‌سازی در استان زنجان بین استانی بوده و عمدتاً بخشی از کریدورهای حمل و نقلی کشور است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه زنجان به بیجار ارتباط استان زنجان با استان کردستان را تسهیل می‌کند، گفت: محور زنجان به دندی محور ارتباطی زنجان با استان آذربایجان غربی و پروژه محور سه راهی سلطانیه و کبودرآهنگ هم ارتباط استان زنجان با استان همدان را تسهیل خواهد کرد.

اسماعیلی به پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: طول محور ۱۰۳ کیلومتر است و پروژه به قطعات پنج گانه تقسیم شده است.

وی تصریح کرد: بخشی از پروژه قطعه دو احداث باند دوم سلطانیه -قیدار - کبودرآهنگ به طول ۹ کیلومتر در سفر استانی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طول این پروژه ۳۳ کیلومتر بوده و در مجموع ۱۷ کیلومتر از طول این پروژه به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

اسماعیلی با بیان اینکه پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ یکی از مهم‌ترین محورهای اصلی استان بوده و یک شاهراه اصلی است، اظهار کرد: عملیات اجرایی ۱۲کیلومتر از قطعه چهار این پروژه برای سال آینده تمام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha