• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402120703815
  • خبرنگار : 50214

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد تاکید کرد؛

لزوم استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری پرشور انتخابات

لزوم استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری پرشور انتخابات

ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بر لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای برگزاری پر شور انتخابات تاکید کرد و گفت: همه ما در بهتر و باشکوه برگزار شدن انتخابات مسئول هستیم.

«ابوالفضل اکبری» در دیدار با روسای ادارات نواحی آموزش و پرورش، اوقاف و  تبلیغات اسلامی، گفت: همه مدیران دستگاه‌ها موظفند تمام امکانات و ظرفیت تحت امر خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند و با توجه به زمانبندی دقیق فرایند انتخابات لازم است در پیگیری امور محوله تسریع شود چرا که امکان جبران تعلل و کوتاهی وجود ندارد.

وی با اشاره به این که همه در بهتر و باشکوه برگزار شدن انتخابات مسؤول هستیم، گفت: اقداماتی که برابر زمان بندی‌های انجام شده در نظر گرفتیم به خوبی در حال اجرا شدن هستند و باید برای برگزاری باشکوه انتخابات از تمامی ظرفیت مساجد، حسینیه ها و مدارس استفاده شود، تا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به واسطه حضور حداکثری مردم باشیم.

اکبری تصریح کرد: از دستگاه ها خواسته شده متناسب با نیازهای ستاد انتخابات ،پشتیبانی های کامل همچون تأمین نیروی انسانی و خودرو را داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمعه ۱۱ اسفند امسال، افزود: وظیفه همه مسوولان دستگاه‌های اجرایی است که تمام ظرفیت‌های خود را برای پیشبرد  فرآیند انتخابات به کارگیرند.

وی تأکید کرد: افزایش مشارکت نیازمند امیدآفرینی در جامعه است و باید بستر امیدآفرینی همگانی فراهم شود.

اکبری با اشاره به تغییر قانون انتخابات، ادامه داد: ماده ۱۳ قانون انتخابات تکالیف و وظایف همه را مشخص کرده و در برابر عدم انجام تکالیف، جرم‌انگاری نیز کرده است. این قانون تمام ادارات، نهادهای قانونی، موسسات دولتی و وابسته به دولت، شهرداری‌ها و موسسات عمومی را موظف کرده است تا تمامی امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار وزارت کشور، و ستادهای انتخابات قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در پایان گفت: انتظار ما این است که با تمام توان، اقدامات انتخاباتی پیگیری شود.

برنامه‌ریزی، انسجام نیروها، پیگیری امور شعب و موضوعات سیاسی و اجتماعی شهرستان برای مشارکت خوب مردم در انتخابات، از دیگر مباحثی بود که رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد در این نشست به انها اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha