• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402120703880
  • منبع : نمایندگی اردبیل

برگزاری رویدادهای«امید آینده» و «خیابان آینده» در اردبیل

برگزاری رویدادهای«امید آینده» و «خیابان آینده» در اردبیل

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: سلسله رویدادهایی با رویکرد نشاط ، مردم محوری ، امیدآفرینی و تبیین اهمیت انتخابات باشکوه با عنوان جشن های «امید آینده» در سطح شهر به همراه نمایشگاه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی "خیابان آینده" در محل سالن خطایی اردبیل برگزار می‌شود.

سید محمد اعتماد اعجازی، صبح امروز هفتم اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم ایجاد نشاط و امید در جامعه اظهار کرد: سلسله رویدادهای نشاط و جشن‌های شعبانیه با عنوان جشن«امید آینده» در سالن خطایی اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه فرهنگی،آموزشی اجتماعی در محل سالن خطایی با عنوان خیابان آینده نیز از روز هفتم اسفند ماه برای ارائه محتوای تبیینی،فرهنگی،هنری و ارائه محصولات به‌همراه برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف فرهنگی و بانشاط برپا می‌شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مراسمات و برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله مراسمات جشن و موکب‌های فرهنگی و پذیرایی از ابتدای ایام شعبانیه به‌همت مردم ولایی اردبیل برگزار شد و تلاش می‌کنیم تا در روزهای پیش رو نیز فضای با نشاط در سطح جامعه حاکم باشد.

وی ادامه داد: غرفه‌های دینی، مذهبی سنتی و آیین ایرانی روستایی و عشایری و تولید ملی، جمعیت و خانواده و غرفه دعوت در این نمایشگاه به همت برخی دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مردمی و جهادی برپا می‌شود.

اعتماد اعجازی بر لزوم انجام گفتگوهای پیشرفت محور و تبیینی نیز تاکید کرد و گفت: برگزاری نشست‌های گفتگو محور در حوزه‌های مختلف با حضور نخبگان و جوانان از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

فرماندار اردبیل به حضور مجموعه‌های مردمی در حوزه جمعیت و خانواده در این نمایشگاه نیز اشاره کرد و ادامه داد: مادران، بانوان و دختران نقش مهمی در خلق حماسه تاریخی در انتخاب آینده ایران قوی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: سلسله رویدادهای امید آینده از اول اسفند ماه در سطح شهرستان اردبیل به‌همت مجموعه‌های مردمی شروع شده و نمایشگاه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی خیابان آینده نیز از هفتم لغایت یازدهم اسفند ماه در بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برای بازدید عموم برپا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۷ ۱۶:۳۴

چرا در اردبیل درختکاری نمی کنند متاسفانه در همه شهرها خیلی وقته شروع کردن کاشت درخت درختکاری را ولی متاسفانه در اردبیل هیچ خبری از درختکاری نیست بدبختانه