• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402120703943
  • خبرنگار : 71951

برگزاری جشن تکلیف سیاسی رأی اولی ها در پیشوا

برگزاری جشن تکلیف سیاسی رأی اولی ها در پیشوا

ایسنا/تهران در راستای راهبردهای انتخاباتی و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و حضور نقش‌آفرین و مؤثر دانش‌آموزان در انتخابات، جشن تکلیف سیاسی در تالار قرآن صحن حضرت جعفر بن موسی الکاظم(علیه السلام) باحضور قشقایی معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا، کچوئی مشاور فرماندار، تاجیک مدیر آموزش و پرورش پیشوا برگزار شد.

ابراهیم تاجیک نوری -فرماندار شهرستان امروز هفتم اسفند ماه در این جشن اظهار کرد: در جشن تکلیف سیاسی شما به عنوان یک شهروند بالغ شناخته می‌شوید و مسئولیت انتخاب سرنوشت خود و جامعه‌تان را بر عهده می‌گیرید.

وی با بیان این موضوع که این مسئولیت بسیار بزرگ و حساس است، تصریح کرد: شما با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و آراء خودتان می‌توانید در تعیین آینده کشور نقش‌آفرینی و فردی را انتخاب کنید که برای آبادانی کشور و رفاه مردم تلاش کند.

علی قشقایی -معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور- در این جشن با اشاره به اهمیت جشن تکلیف سیاسی و مسئولیت خطیری که رأی اولی‌ها بر عهده دارند، بیان کرد: اهمیت مشارکت در انتخابات و نقش آن در مشروعیت‌بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت فراورانی برخوردار است.

قشقایی با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح و معیارهای انتخاب یک فرد اصلح افزود: مشارکت در انتخابات، حق و تکلیف همه ماست. ما باید با حضور پرشور خود در انتخابات، به دشمنان نشان دهیم که هیچگاه از آرمان‌های خود دست نخواهیم کشید اما این مشارکت میبایست همراه با انتخاب اصلح باشد.

وی با اشاره به این موضوع که ایران امروز به عنوان یک کشور مستقل در جهان شناخته می‌شود و در مقابل هیچ قدرتی سر خم نمی‌کند، تصریح کرد: ایران در زمینه‌های مختلف علمی از جمله هسته‌ای، نانو، پزشکی و هوافضا، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته و این پیشرفت‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha