• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402120704071
  • خبرنگار : 50130

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان:

نخبگان اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنند

نخبگان اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنند

ایسنا/کردستان جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، نخبگان باید دستاوردهای انقلاب و تاثیر و اهمیت انتخابات را برای مردم به درستی تبیین و مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

سردار رضایی امروز دوشنبه ۷ اسفند در مراسم دومین جشن دانش آموختگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، حرکت جامعه به سمت وحدت و انسجام را ضروری دانست و اظهار کرد: در جامعه بشری با این همه پیشرفت در مقاطع مختلف و افکار جدیدی که وجود دارد، هنوز مشکلات بشریت حل نشده است؛ تحقق این امر نیازمند برقراری قسط و عدل در زمین است.

وی، افزود: امروز در عالم بشریت، دانش و علم مورد سوءاستفاده قدرت‌ها و استکبار قرار گرفته و به جای اینکه از علم در راستای کمال انسان بهره گرفته شود، از آن سوء‌استفاده کرده و زمینه فساد، قدرت و ناعدالتی را ایجاد می کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با اشاره به اینکه امنیت از مولفه های تولید علم است، بیان کرد: در گذشته کشورهای مورد استعمار برای رهایی، تولید علم کردند و آن را به ثروت و افزایش تولید تبدیل کردند، جمهوری اسلامی نیز که طی ۴۵ سال گذشته انقلاب کرد و  به آزادی رسید، اکنون با اقتدار سیاسی و آزادی که در اختیار دارد به سمت تولید علم می رود.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو عنوان کرد: وظیفه ما این است که در برابر تبلیغات دشمنان  و سیاه نمایی های آنان در رابطه با عملکرد نظام، ایستادگی کرده و با روشنگری مردم را به سمت پشتیبانی از نظام هدایت کنیم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه مشارکت ضعیف دشمن را جسور می کند، ادامه داد: مشارکت قوی مجلس قوی و ایرانی مقتدر را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان باید دستاوردهای انقلاب و تاثیر و اهمیت انتخابات را برای مردم به درستی تبیین و مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

  انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha