• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402120704264
  • خبرنگار : 50204

ثبت نام ۱۱۶ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات صداوسیما

ثبت نام ۱۱۶ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات صداوسیما

ایسنا/مرکزی قائم مقام صدا و سیمای استان مرکزی گفت: از ۳۷۸ نامزد تایید شده در استان، ۱۱۶ نفر در تبلیغات رسانه ای ثبت نام کرده اند.

مرتضی فراهانی ۷ اسفند در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در چهار ماه گذشته نزدیک به ۲۰۶ کانال انتخاباتی شکل گرفته که یک ظرفیت عظیم برای کشور در مناسبت های مختلف است.

وی در خصوص روند دسترسی به ۶ شبکه انتخاباتی در استان مرکزی افزود: اگر شهرستان مورد نظر در پهنه پوششی ایستگاه های صدا و سیما باشد، با انجام یک جستجو و کانال یابی مجدد در تلویزیون و گیرنده های دیجیتال می توان به شبکه های انتخاباتی دسترسی یافت. برای این شبکه عنوان «انتخاب» در نظر گرفته شده است و برای همه شبکه ها نیز یک لیست تهیه شده به این شکل که شبکه «انتخاب ۱۸۹» مربوط به حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، «انتخاب ۱۹۰» مربوط به حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان، «انتخاب ۱۹۱» مربوط به خمین، «انتخاب ۱۹۲» مربوط به ساوه و زرندیه، «انتخاب ۱۹۳» مربوط به شازند و «انتخاب ۱۹۴» مربوط به حوزه انتخابیه محلات و دلیجان است.

قائم مقام مدیرکل صدا و سیما استان مرکزی با بیان اینکه سامانه ای برای دریافت فیلم های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ایجاد شده تصریح کرد: از ۳۷۸ نامزد تایید شده ۱۱۶ نفر در تبلیغات رسانه ای ثبت نام کرده اند که از این نامزد ها ۷۸ فیلم تبلیغاتی دریافت شده و در این ۶ کانال پخش می شود.

فراهانی بیان کرد: ۸۶ نفر اعلام تمایل برای شرکت در مناظره داشتند و ۷۱ نفر در مناظرات شرکت کرده اند، برای هر حوزه انتخابیه ۷ مناظره ضبط شده و مدت زمان هر برنامه نیز ۱۲۰ دقیقه بوده است، در این ایام در مجموع، ۵ هزار دقیقه مناظره انتخاباتی پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: مجلس خبرگان نیز سه نامزد انتخاباتی در استان دارد که  فیلم های تبلیغاتی این افراد از ۲۵ بهمن بر آنتن رفته و تا پایان زمان تبلیغات این پخش ها ادامه خواهد داشت.

قائم مقام صدا و سیمای استان مرکزی خاطرنشان کرد: به جز پخش مناظرات هر حوزه انتخابیه، از هر حوزه سه مناظره نیز از شبکه آفتاب پخش خواهد شد، همچنین ۶ مناظره نیز از رادیو پخش می شود.

فراهانی با اشاره به استفاده از ظرفیت تلوبیون و ایران صدا اضافه کرد: هر نامزد انتخاباتی می تواند ۱۰ ساعت تولید محتوا در این فضاها داشته باشد.

وی افزود: برنامه های اغنایی و تبیینی نیز در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه در دستور کار این سازمان بوده که مورد استقبال خانواده ها نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha