• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402120704338
  • خبرنگار : 50649

اخبار کوتاه پلیس فارس؛

۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در زرین‌دشت کشف شد

۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در زرین‌دشت کشف شد

ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که توسط مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف ۱۱۰ راس گوسفند  قاچاق، کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری عامل تیراندازی مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی نی‌ریز  امروز، ۷ اسفندماه از کشف ۱۱۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش  ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی نی‌ریز حین گشت‌زنی و  کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

عظیم‌الله کرمی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون موفق به کشف ۱۱۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی شدند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۲میلیارد ریال برآورد شده است، گفت:راننده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در زرین‌دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: ماموران انتظامی زرین‌دشت در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با اقدامات فنی موفق به شناسایی محل دپو سوخت قاچاق شدند.

حمیدرضا صالحی‌فرد با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن مکان ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و همچنین ۲ دستگاه کامیون کشنده و پژو ۴۰۵ توقیف و ۲ نیز نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی  ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری عامل تیراندازی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر تیراندازی دریکی از روستاهای شهرستان اقلید، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام وموضوع را به صورت ویژه دردستور کارخود قرار دادند.

لطف‌الله محمدی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت منزل یک شهروند و همچنین خودرو وی کرده و از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی،متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی وی را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی اقلید گفت: متهم به بزه ارتکابی به علت اختلافات خانوادگی ومالی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha