• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120704493
  • خبرنگار : 50532

فرماندار آستارا:

تشکیل ۶ پرونده قضایی ویژه انتخابات در آستارا

تشکیل ۶ پرونده قضایی ویژه انتخابات در آستارا

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا از تشکیل ۶ پرونده قضایی ویژه انتخابات برای سه نامزد مجلس، دو دهیار و یک رئیس اداره خبر داد.

محمد رضا شهاب زاده دوشنبه شب ۷ اسفند ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افرادی که از طرف شورای نگهبان صلاحیت آنان تایید شده و نامزد شده اند، برای ما قابل احترام بوده و از حقوق مساوی برخوردار هستند اظهار کرد: رقابت‌های انتخاباتی باید رقابتی سالم و نامزدهای انتخابات قوانین را رعایت کنند و اخلاق را در دستور کار داشته باشند.

وی اظهار کرد: رویکرد رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات مبتنی بر چهار مولفه «سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت» است که نهایت تلاش خود را در راستای تحقق این مهم و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی بکار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه شرایط برای یک رقابت سالم، بانشاط و آگاهانه در شهرستان مرزی بندر آستارا فراهم است‌، گفت: نامزدهای نمایندگی مجلس حتما قانون انتخابات را مطالعه کنند و تبلیغات خود را در چارچوب موازین قانونی انجام دهند.

شهاب زاده گفت: از نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان درخواست داریم تا در تبلیغات خود، از هر گونه بی‌اخلاقی، تخریب و هتک حرمت یکدیگر پرهیز کنند تا به واسطه این مهم، شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

فرماندار آستارا اظهار کرد: در برگزاری انتخابات، هیأت‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و نامزدها همه یک هدف مقدس در سربلندی و عزت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کنند.

شهاب زاده از تشکیل ۶ پرونده قضایی ویژه انتخابات برای سه نامزد مجلس، دو دهیار و یک رئیس اداره خبر داد و افزود: از نامزدهایی که قانون انتخابات را رعایت می‌کنند و تنها به توضیح برنامه های خود، دستاوردهای نظام و انقلاب و همچنین بیان مشکلات شهرستان اقدام می‌کنند و وارد جریان تخریب و توهین نمی شوند تقدیر و تشکر میکنم.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان برگزار می‌شود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha