• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۰:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402120804572
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد

لزوم حضور عشایر ایل سنگسر در میدان انتخابات

لزوم حضور عشایر ایل سنگسر در میدان انتخابات

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: عشایر غیور و متدین استان، بویژه عشایر ایل سنگسر در برهه‌های مختلف پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و در ۱۱ اسفند سال جاری نیز با حضور حداکثری خود در انتخابات، بار دیگر حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان خواهند داد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه ۷ اسفند در نشست تبیینی انتخابات با سران طوایف و نمایندگان عشایر ایل سنگسر در محل سالن جلسات غدیر استانداری بر لزوم حضور عشایر ایل سنگسر در میدان انتخابات تاکید و اظهار کرد: در حوزه عشایر از جمله راه دسترسی، تامین نهاده‌های دامی و همچنین خرید تضمینی دام در دولت سیزدهم در استان سمنان اقدامات مطلوبی صورت گرفت.

وی افزود: حضور ریاست جمهوری در استان و شهرستان مهدیشهر و حضور در سیاه چادر عشایر ایل سنگسر در راستای پیگیری امورات این عزیزان، امری ارزشمند و مبارک بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: استان سمنان امروز ۱۰۶ درصد مصوبات عمرانی سفر دور اول ریاست جمهوری را جذب نموده و در حوزه رشد اقتصادی نیز رتبه سوم را در سطح کشور بدست آورده است.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم شهرستان مهدیشهر و عشایر غیور ایل سنگسر در بسیاری از شاخص‌های مختلف سرآمد هستند و ان‌شاءالله در ۱۱ اسفند سال جاری نیز بار دیگر برگ زرینی در دفتر افتخارات این مرز و بوم اضافه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان کشور و ملت ایران اسلامی امروز دسیسه و توطئه مشارکت حداقلی در پای صندوق های رای را دنبال می کنند، لذا همه ما باید هوشیار و آگاه بوده و در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان و ناامید سازی معاندان نظام، پر قدرت، پر شور و با شناخت و شعور در پای صندوق های رای حاضر شویم.

استاندار سمنان در پایان گفت: ما و شما عشایر غیور و ولایتمدار به عنوان سربازان جبهه‌های نبرد علیه تهاجم‌های همه جانبه فرهنگی دشمنان و در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق مشارکت قوی، در ۱۱ اسفند سال جاری باید مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha