• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402120804615
  • خبرنگار : 50444

تصویب بودجه ۱.۶ هزار میلیارد تومانی شهرداری بجنورد

تصویب بودجه ۱.۶ هزار میلیارد تومانی شهرداری بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی بودجه ۱۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد با رای اعضای شورای اسلامی شهر مصوب شد.

یکصد و پنجاه و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای آن برگزار و بودجه سال ۱۴۰۳ مدیریت شهری به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد در این خصوص گفت: سرجمع ردیف‌های مختلف بودجه سال آینده شهرداری بجنورد حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است و نسبت به بودجه سال جاری افزایش چشمگیری دارد.

یوسف مغروری ادامه داد: ۱۰۵۰ میلیارد تومان معادل ۶۵ درصد بودجه سال آینده شهرداری عمرانی و ۵۶۵ میلیارد تومان معادل ۳۵ درصد بودجه نیز جاری است.

وی اظهار کرد: برای چهار پروژه ویژه از جمله احداث شهربازی در بجنورد، تقاطع غیر هم سطح میدان خرمشهر، پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی شهر و همچنین احداث شهربازی در پارک ملی بابا امان اعتبار در نظر گرفته شده و شهرداری مکلف به پیگیری این موضوعات است.

وی افزود: همچنین اعتبارات لازم برای جذب نیروهای جدید از جمله ۳۶ نفر آتش‌نشان و ۳۸ نفر در قسمت‌های مختلف شهرداری پیش بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در ابتدای جلسه، حضور در انتخابات را پایبندی مردم به انقلاب و کشور بیان کرد و گفت: مطمئنا بار دیگر مردم غیور و فهیم ایران در امتحانی دیگر برای اقتدار و امنیت ایران در یازدهم اسفند ماه، پای صندق های رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضوری تماشایی و حماسه ای ماندگار خلق می‌کنند.

جمشید عین بیگی همچنین از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، ریاست کمیسیون برنامه و بودجه، شهردار و معاونین و کارشناسان شهرداری بجنورد در برگزاری جلسات فشرده و پیاپی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد در بررسی لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه و سند چشم انداز ۲۰ ساله شهر بجنورد تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha