• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402120804852
  • خبرنگار : 50182

رییس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه:

انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت کشور است

انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت کشور است

ایسنا/کرمانشاه رییس موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به جنگ روانی تمام عیار دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات پیش رو گفت: با حضور پرشور در انتخابات می توان دشمنان را مایوس کرده و امنیت و اقتدار کشور را تضمین کنیم.

دکتر فاطمه شاهرضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت جایگاه مجلس گفت: بر اساس قانون اساسی، مجلس ریل گذار آینده کشور است و حل مشکلات کشور از طریق قانونگذاری مناسب امکانپذیر است.

وی افزود: اگر بخواهیم از مشکلات عبور کنیم و آینده بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم، باید مجلس قوی و توانمندی داشته باشیم و این امر محقق نمی شود جز از طریق شرکت گسترده در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح.

شاهرضایی تصریح کرد: بدون شک یکی از اصلی ترین میدان های حضور برای نقش آفرینی مردم در سرنوشت کشور، انتخابات است که ثابت می کند نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی استوار است.

این مسئول با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات پیش رو، گفت: کشور در حالی در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته که دشمن تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی تمام عیار برای دلسرد کردن مردم از حضور در عرصه انتخابات انجام داده، اما به لطف الهی و با هوشمندی ملت عزیز ایران این بار نیز این حربه ها با شکست روبرو شده و مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات بازهم دشمنان این آب و خاک را مایوس خواهند کرد.

رییس موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه مردم این بار هم با شرکت در انتخابات جمایتشان را از نظام و انقلاب نشان خواهند داد، گفت: مردم ما به خوبی می دانند که شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه دینی است، یک وظیفه ملی و اجتماعی هم محسوب می شود.

شاهرضایی تاکید کرد: شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات و انتخاب نمایندگان مومن، انقلابی، آگاه، متخصص و متعهد ضمن کمک به حل مشکلات کشور، تضمین کننده امنیت، عزت و اقتدار همه جانبه کشور در برابر توطئه ها و دسیسه های اجانب خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha