• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402120804974
  • خبرنگار : 50635

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

زنگ «مجلس» در هرمزگان نواخته شد

زنگ «مجلس» در هرمزگان نواخته شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: زنگ «مجلس» با هدف افزایش مشارکت رای اولی‌ها و والدین آن‌ها در هرمزگان نواخته شد.

 محمد قویدل، امروز (هشتم اسفندماه)، در حاشیه نواخته شدن زنگ مجلس که در مدرسه متوسطه اول «جوادالائمه‌بندرعباس» برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور انتخابات، اظهار کرد: دانش‌اموزان می‌توانند نقش مهمی در ترغیب والدین خود برای مشارکت در انتخابات ایفا کنند به همین جهت باید فرهنگ رای دادن را از مدارس آغاز کنیم.

وی، با اشاره به نواخته شدن زنگ مجلس در 3500 واحد آموزشی در استان هرمزگان، عنوان کرد: آینده کشور در دستان جوانان و دانش‌آموزان امروز قرار دارد به همین جهت نوع نگاه و نگرش آن‌ها اهمیت ویژه‌ای برای کشور دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، با اشاره به برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای ترغیب دانش آموزان و والدین به مشارکت پرشور در انتخابات، خاطرنشان کرد: در مدارسی که به عنوان شعبه اخذ رای فعالیت خواهند کرد موکب‌های دانش آموزی «از سرباز به فرمانده: من آماده‌ام» و ایستگاه سلامت راه‌اندازی خواهد شد.

قویدل ادامه داد: در پویش «نشان آزادی» دانش آموزانی که هنوز به سن رای نرسیده‌اند والدین خود را در روز انتخابات همراهی می‌کنند و با انگشت جوهری رو به دوربین عکس می‌گیرند و ارسال می‌کنند.مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: با اجرای طرح «ناظر دانش آموز» دانش آموزان عضو شوراهای دانش آموزی در شعبه اخذ رای حاضر می‌شوند و بر روند اجرای درست انتخابات نظارت می‌کنند.

قویدل یادآور شد: شهید حسین فهمیده نمونه والایی از دانش آموزی است که برای دفاع از کشور و ایجاد امنیت جان خود را فدا کرد و دانش آموزان نقش مهمی در ترغیب والدین به شرکت پرشور در انتخابات دارند.

وی ابراز کرد: مشارکت در انتخابات نمونه عینی از وجود همدلی در بین مردم انقلابی کشور ایران است و استقلال مردم ایران برگرفته از برکات خون شهداست که باید ارج نهاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha