• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402120805041
  • خبرنگار : 50477

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان:

متن صریح قانون ملاک عمل ماست/ کاندیداها و ستادها به نص صریح قانون عمل کنند

متن صریح قانون ملاک عمل ماست/ کاندیداها و ستادها به نص صریح قانون عمل کنند

ایسنا/گلستان مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری و دبیر هیئت نظارت بر تبلیغات انتخابات گلستان با اشاره به اینکه قانون ملاک رسمی نظارت و برخورد ما با متخلفین است، گفت: انتظار داریم تمامی داوطلبان و ستادهای انتخاباتی به نص صریح قانون عمل کنند. 

هانی محمدی پیش از ظهر امروز ۸ اسفند در نشست استاندار و اعضای هیئت نظارت بر تبلیغات استان گلستان با عوامل اجرایی انتخابات گنبدکاووس با اشاره به اینکه قانون برای نخستین بار ظرفیت های جدید و خلاقانه ای در قالب ماده ۸۱ قانون انتخابات را برای مشارکت و کمک به شور انتخاباتی ایجاد کرده است، اظهار کرد: برای بررسی و هدایت دقیق این ظرفیت هیئت بررسی تبلیغات در استان‌ها مطابق قانون ایجاد شده است.

وی با بیان این‌که استاندار گلستان به دلیل اهمیت موضوع و حساسیت آن شخصا ریاست این هیئت را برعهده گرفتند، افزود: تاکید استاندار گلستان بر این بوده است که تلاش کنیم ضمن کمک به مشارکت بالا حق هیچ کسی اعم از داوطلبان، مردم، شهروندان و ... ضایع نشود.

دبیر هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استانداری گلستان تأکید کرد: فرایندها و بندهای قانونی به صورت دقیق بررسی و برای تمامی عوامل اجرایی و حتی داوطلبان در نشست های ویژه ای تشریح شد.

محمدی با اشاره به اینکه با همت همه عوامل و هیئت‌های اجرایی و داوطلبان و روسای محترم ستادها تا کنون بدون مشکل کار جلو رفته است، تصریح کرد: مطابق وظیفه ای که بر عهده داریم تمامی رفتار این هیئت اعم از برخورد با متخلفان مطابق یا نص صریح قانون خواهد بود و هیچ تعارفی با هیچ شخص و گروهی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه انتخابات حق و امانت مردم نزد ماست، ادامه داد: تردید نکنید که این حق و امانت خط قرمز ماست و تمامی فعالیت های تبلیغاتی به صورت دقیق تحت رصد و نظارت ماست. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha