• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402120805280
  • خبرنگار : 50477

استاندار گلستان:

کافه گفت‌وگو ابتکاری فراگیر/ کاندیداها خدمات نظام را زیر سوال نبرند

کافه گفت‌وگو ابتکاری فراگیر/ کاندیداها خدمات نظام را زیر سوال نبرند

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تقدیر از ابتکار فرمانداری کلاله برای راه اندازی طرح کافه گفت و گو در ستاد انتخابات بر فراگیر شدن این طرح در استان تاکید کرد و گفت: از داوطلبان عزیز تقاضا داریم برای جلب توجه و رای آوردن خدمات ۴۵ ساله انقلاب و نظام و را زیر سوال نبرید.

علی محمد زنگانه بعداز ظهر امروز در نشت مشترک با عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش داشلی برون با اشاره به اینکه به منظور ایجاد زمینه عدالت در دسترسی برای همه داوطلبان، قانون فرصت‌هایی برای اولین‌بار  به همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی داده است که در تاریخ برگزاری انتخابات بی سابقه است.

وی با بیان اینکه در این دوره همه افراد می‌توانستند برای نخستین بار ۲۰ دقیقه فیلم تهیه کرده و در شبکه استانی و شبکه‌های ۶ گانه پخش شود، افزود: در ادامه همین مسیر مناظرات ویژه ای در صدا و سیما طراحی شد که برای نخستین بار در این سطح و در استانها اجرایی می شد.

همه مسئولان حامی مجریان انتخابات هستند

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه برای نحستین بار مطابق قانون تمامی امکانات و تجهیزات دولت برای کمک به برگزاری باشکوه انتخابات مطابق شیوه نامه و ذیل هیئت بررسی تبلیغات انتخابات در اختیار داوطلبان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: راه اندازی کافه گفت و گو به ابتکار فرمانداری کلاله اقدام شاخص و مثبتی بود که در سطح تمامی فرمانداری ها و حوزه های انتخابیه فراگیر شده است.

زنگانه با تشکر از دادستان ها و جامعه اطلاعاتی شهرستان‌های مختلف استان، ادامه داد: از همه اعضای محترم شورای تامین استان و شهرستان‌ها که تلاش کردند تا با هر گونه انحراف از قانون و تخلفات مطابق قانون برخورد شده و نگذاریم سلامت و امنیت انتخابات با ذره ای مشکل روبه رو شود.

وی با تاکید مجدد بر اینکه برای چندمین بار با صدای رسا عرض می‌کنم که تمامی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی حامی مجریان انتخابات هستند، تصریح کرد: نخواهیم گذاشت عده‌ای معدود و انگشت شمار از داوطلبان که در برابر قانون بی‌احترامی می‌کنند مسیر انتخابات را از جاده اصلی خارج کنند.

هرگونه فعالیت تبلیغی برای مجریان انتخابات جرم است

استاندار گلستان با ممنوع دانستن هرگونه تحرک تبلیغاتی له یا علیه داوطلبی توسط مجریان انتخابات، اضافه کرد: همه بدانند که ما فقط وظیفه داریم رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را تامین و تقویت کنیم؛ انتخاب اصلح با مردم است نه ما و ما فقط ویژگی‌های نماینده خوب را باید برای مردم بگوییم.

زنگانه با اشاره به اینکه نماینده خوب کسی است ‌که به قانون احترام بگذاره و مصادیق تخلف رو انجام ندهد، افزود: دشمن تلاش کرد تا از نیمه شعبان تا انتخابات فضای کشور را ملتهب و ناامن کند اما دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با رشادت و فداکاری تمام این تحرکات را خنثی کند.

وی دادن وعده‌های انتخاباتی که با وظایف قوه مقننه ارتباط ندارد را طبق ماده ۸۲ قانون جرم دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر این برخی می‌آیند و خدمات ۴۵ ساله انقلاب را زیر سوال برده تا خودشان را معرفی کند که این مطابق قانون جرم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha