• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120805296
  • خبرنگار : 50593

فرماندار ساری خبرداد

ساری ۲۰ هزار رای اولی دارد/ ساری آماده برگزاری انتخاباتی پرشور

ساری ۲۰ هزار رای اولی دارد/ ساری آماده برگزاری انتخاباتی پرشور

ایسنا/مازندران فرماندار ساری از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه خبرداد و گفت: امسال ۲۰ هزار جوان ساروی رای اولی هستند.

محمدعلی نوبخت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تاریخ ۱۱ اسفند ماه امسال، چهل و دومین انتخابات ادوار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد که در همین راستا همه مجریان انتخابات باید با تأسی از چهار کلید واژه«مشارکت قوی، رقابت واقعی، امنیت و سلامت» در جهت هر چه قوی‌تر برگزار شدن انتخابات بهره‌مند شوند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با اشاره به وجود ۵۴۴ شعبه اخذ رأی در دو شهرستان ساری و میاندورود بیان کرد: طی بررسی‌های به عمل آمده و جلسات هماهنگی برگزار شده، تدارکات لازم برای برگزاری انتخاباتی توأم با انصاف، عدالت، اخلاق مداری، صیانت و جوانمردی به بهترین نحو ممکن در حال آماده سازی بوده و همه دست اندرکاران، این آمادگی را دارند تا در ۱۱ اسفند بار دیگر آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رسانده و تجلی مشارکت مدنی ایران را به جهان و جهانیان صادر کنند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه حضور رای اولی‌ها در انتخابات، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی و اجتماعی برای مشارکت و نقش آفرینی در شکل گیری آینده درخشان‌تر ایران اسلامی است و حضور پرشور جوانان می‌تواند موتور شور، انگیزه و نشاط انتخابات را در جامعه به حرکت درآورد، گفت: ۲۰ هزار جوان ساروی امسال رای اولی هستند.

نوبخت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات پرشکوه و با حضور پرشور مردم موجب وحدت ملی می‌شود همچنین وحدت ملی و حضور پرقدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد.

به گفته نوبخت، قدرت ملی موجب امنیت شده که امنیت نیز زمینه ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری افزود: مرکز استان مازندران آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری است.

نوبخت خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی باعث قدرت و اقتدار نظام می‌شود و هر چقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، قدرت نظام افزایش یافته و نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha