• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402120805306
  • خبرنگار : 71951

حمایت تشکل‎های کشوری و استانی و آحاد مردم دشت ورامین از دو کاندیدای انتخاباتی

حمایت تشکل‎های کشوری و استانی و آحاد مردم دشت ورامین از دو کاندیدای انتخاباتی

ایسنا/تهران حمایت احزاب، مجامع و تشکل‎های کشوری و استانی و آحاد مردم دشت ورامین از احمد(عین الله) تاجیک و حسین نوش آبادی در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا موجب شور و نشاط اجتماعی شده است.

حمایت احزاب، مجامع و تشکل‎های کشوری و استانی و آحاد مردم دشت ورامین از احمد(عین الله) تاجیک در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا موجب شور و نشاط اجتماعی شده است.

مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی کشور، مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جنوب‎شرق استان تهران، جمعیت فرزندان شاهد خدمت‎گزار انقلاب ورامین، قرچک و پیشوا، جبهه وحدت ملی کشور وی را در انتخابات روز 11 اسفند حمایت می کنند.

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امنا)، جبهه متحد مسقلین انقلابی(شبکه سامان)، مرکز اتحاد پیشرفت نسل نو و مجمع اسلامی کارکنان بانک‎های کشور نیز وی را در این عرصه یاری می‎رسانند.

‎ائتلاف نخبگان ایرانی، کانون همبستگی فرهنگیان ایران، جمعیت آبادگران جوان، جمعیت جوانان متحد اسلامی و انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی از دیگر حمایت کنندگان تاجیک در انتخابات پیش رو هستند.

ائتلاف بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط،‌ حزب احیاگران تمدن اسلامی، حزب ثقلین، حزب هم‎اندیشان، حزب اعتلا، حزب تدبیر و توسعه و حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی نیز از پشتوانه های حمایتی تاجیک در راه ورود به مجلس شورای اسلامی هستند.

مؤسسه اساتید ایرانیان، سازمان رهروان فردا، جمعی از طلاب و روحانیت و هیئات مذهبی، جمعی از معلمان، اساتید دانشگاه و دانشجویان، جمعی از وکلا و حقوق‎دانان شهرستان‎های جنوب‎شرق استان تهران در حمایت از تاجیک اعلام آمادگی کردند.

اصناف، صنعت‎گران، کشاورزان و دام‎داران، هنرمندان، شاعران آئینی و مداحان، اهالی رسانه، مطبوعات و فعالان فضای مجازی، ورزشکاران بومی، ملی و بین‎المللی جنوب‎شرق استان تهران حمایت خود را از تاجیک اعلام کردند.

جمعی از پزشکان، دندان‎پزشکان، داروسازان و اعضای قدیم و جدید شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان‎های ورامین، قرچک و پیشوا در این انتخابات یاری رسان وی هستند.

لازم به ذکر است که احمد(عین الله) تاجیک در دوره دهم مجلس شورای اسلامی 36419 رأی کسب کرده و عنوان سوم انتخابات آن دوره را به خود اختصاص داد و پیش بینی ها و نظرسنجی های میدانی، حاکی از این است که تاجیک شانس خوبی برای ورود به مجلس در این دوره انتخابات دارد.

ژهمچنین حمایت احزاب، مجامع و تشکل‎های کشوری و استانی و آحاد مردم دشت ورامین از حسین نوش آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا به شرح ذیل است:

جمعی از روحانیت، حزب موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و شورای وحدت از حسین نوش آبادی نماینده وقت جنوب شرق استان تهران حمایت کردند. همچنین جامعه الزینب، جامعه اسلامی فرهنگیان، جامعه اسلامی کارمندان، جمعی از جامعه کارگران دیار 15ر خرداد در این انتخابات یاری رسان وی هستند.

جامعه اسلامی مهندسین، انجمن اسلامی اصناف و بازار، جمعیت فرزندان شاهد نواندیش و جمعیت یاران انقلاب اسلامی در این دوره آمادگی خود را اعلام کردند. گفتنی است که حسین نوش آبادی نماینده فعلی مردم، در دوره یازدهم، با کسب ۴۴۱۷۵ رأی راهی مجلس شورای اسلامی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha