• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120805315
  • خبرنگار : 50630

فرماندار سوادکوه:

برگزاری انتخابات با ۵۹ شعبه اخذ رای در سوادکوه

برگزاری انتخابات با ۵۹ شعبه اخذ رای در سوادکوه

ایسنا/مازندران فرماندار سوادکوه از برگزاری انتخابات با ۵۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: در این انتخابات ۱۸۰ جوان رای اولی می‌توانند در انتخاب ۱۱ اسفند امسال مشارکت داشته باشند.

رمضان غلامی اواتی، فرماندار سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، روند برگزاری انتخابات در شهرستان را تشریح کرد: طبق آخرین آمار و پس از انصراف چند کاندیدا، ۵۷ نفر در این حوزه انتخابیه برای کسب دو جایگاه نمایندگی مجلس رقابت می‌کنند که از این تعداد ۶ خانم و ۵۱ نامزد اقا هستند.

فرماندار سوادکوه اظهار کرد: ۵۹ شعبه اخذ رای شامل ۲۱ صندوق ثابت شهری، ۲ صندوق ثابت روستایی و ۳۶ صندوق سیار، وظیفه اخذ رای از واجدین شرایط را بر عهده دارند.

غلامی افزود: ۵۹ نفر نماینده فرماندار، ۵۹ نفر بازرس،  ۱۷۰ ناظر، ۴۳۲ نفر عوامل اجرایی و کاربر، ۱۷۵ نفر محافظ ( نیروهای انتظامی، سپاه و اعضای پایگاه‌های بسیج) و۱۲۰نفر راننده و نیروی خدماتی روز ۱۱ اسفند در فرایند اخذ رای حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: در پنج ماه گذشته، جلسات و کلاس‌های آموزشی و توجیهی متعددی برای عوامل اجرایی انتخابات برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم در این زمینه به‌وجود بیاید.

فرماندار سوادکوه گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش سنگین برف در روستاها و مناطق بالادست، همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده هستند تا انتخابات را با سلامت، امنیت و حضور حداکثری شهروندان سوادکوهی برگزار کنند. در همین رابطه با استاندار، معاونت سیاسی استاندار، معاون عمرانی و دیگر مدیران مرتبط جلسات لازم برگزار شد.

برگزاری انتخابات با ۵۹ شعبه اخذ رای در سوادکوه

غلامی از همکاری استاندار، معاونین، اعضای شورای تامین شهرستان، نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و عوامل اجرایی که در این مدت همکاری‌های لازم را انجام دادند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha