• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402120805408
  • خبرنگار : 50228

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

برخی کاندیداها در تبلیغات خود اسراف می‌کنند/ نباید با نگاه قومیتی رای داده شود

برخی کاندیداها در تبلیغات خود اسراف می‌کنند/ نباید با نگاه قومیتی رای داده شود

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: کاندیداها باید در بحث تبلیغات وضعیت اقتصادی کشور را هم مد نظر داشته باشند و این در حالی است که برخی کاندیداها واقعاً اسراف می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در آیین کاشت ۵ میلیون نهال به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی و ۲۴ هزار شهید استان خوزستان که امروز (سه شنبه) در جاده اهواز حمیدیه جنب پایگاه شهید فرجوانی برگزار شد، با اشاره به اهمیت بحث کشاورزی و نهال کاری، اظهارکرد: خوشبختانه بعد از انقلاب اهمیت ویژه‌ای به بحث کشاورزی و نهانکاری به ویژه درختانی که ثمره خاص می‌دهند، شده است. در استان خوزستان نخل خرما باتوجه به درآمدی که می‌تواند داشته باشد مورد عنایت است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به آمار و ارقامی که در این مراسم در خصوص نهالکاری داده شد این نکته باید مورد اهمیت قرار بگیرد که قبل از نهارکاری بحث تامین آب و نوع زمین مدنظر باشد. بنابراین ابتدا باید زیرساخت‌ها مهیا شود تا درختی که کاشته می‌شود پایدار باشد شاهد آثار آن در استان خوزستان باشیم.

موسوی فرد با اشاره به استمرار توجه به چگونگی بسترسازی برای نهالکاری در خوزستان، گفت: از مجموعه دست‌اندرکارانی که تلاش کردند  امروز ۵ میلیون نهال در این منطقه کاشته شود قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، بیان کرد: دوستان در سپاه چند ماه است که بستر و زمینه برگزاری این کنگره را فراهم کرده اند که خوشبختانه رضایت حضرت آقا را نیز در بر داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: باید هم عزم خودمان برای حضور در این انتخابات جدی باشد و هم دوستانمان را تشویق به حضور در انتخابات کنیم. ضمن اینکه کاندیداها در بحث تبلیغات باید وضعیت اقتصادی کشور را هم مد نظر داشته باشند. برخی کاندیداها واقعاً اسراف می‌کنند و نمی‌دانم این پول‌های میلیاردی از کجا می‌آید و این نوع اسراف، بهترین دلیل بر عدم لیاقت این کاندیدا است.

وی ادامه داد: در خیلی از استان‌ها مردم بر اساس شاخصه‌ها به کاندیداها رای می‌دهند؛ نباید با نگاه قومیتی به این قضیه نگاه شود زیرا در این صورت اثر آن دیده نخواهد شد.

همچنین سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) در خوزستان در این مراسم اظهار کرد: قرار است در استان خوزستان ۷۰ هزار هکتار نهال کاری شود. البته کاشت نهال کفایت نمی کند و نگهداری آن مهم است. هشت هزار هکتار در منطقه غیزانیه کشت نهال داشتیم که هرجا آب کم شد و نیز با گرمای تابستان، نهال خشک می شد. اکنون هم باید در این زمینه به این باغ شهدا که ۵ میلیون نهال در آن کاشته شده است توجه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha