• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402120805411
  • خبرنگار : 71951

فرماندار ورامین:

همه نامزدهای تایید صلاحیت شده سرمایه نظام هستند

همه نامزدهای تایید صلاحیت شده سرمایه نظام هستند

ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ورامین در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی بیان کرد: همه نامزدهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک به عنوان سرمایه نظام محسوب می شوند و ما به عنوان مجری انتخابات در مورد تمام نامزدها نظری نداریم.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین امروز سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ورامین گفت: یک از شاخصه های دولت سیزدهم از منظر مقام معظم رهبری این بود که فردا را فدای امروز نکرده است و کارها و خدماتی که در بخش مرکزی در دولت سیزدهم انجام شده است حاصل این نگاه است.

درویشی افزود: کارها و فعالیت های زیر ساختی بزرگی در مجموع شهرستان ورامین به ویژه بخش مرکزی در حوزه های راه و جاده ای، رونق تولید و اقتصاد روستایی مثل کشاورزی و دامداری و... صورت پذیرفته است که همه آنها با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و کمک دستگاه های بالا دستی تاکنون انجام گرفته است و در آینده به ثمر می رسد.

معاون استاندار تهران با اشاره به بازدیدهای روستایی در شهرستان ورامین گفت:با شروع بازدید های روستایی و شناخت مستقیم مسئولین از مشکلات و معضلات، سرعت خدمت رسانی به روستاها به ویژه در بخش مرکزی افزایش یافت و بر اساس آمار خدمات دولت سیزدهم نسبت به ۸ سال گذشته تغییر محسوسی داشته است و مردم طعم خدمت را احساس می کنند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: فرمانداری ویژه ورامین غریب به شش ماه به صورت مستقیم و یک سال به صورت غیر مستقیم درگیر فرایند برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه می‌باشد و همه چیز برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در دشت ورامین آماده است.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: همه دستگاه‌ها و آحاد مردم در رقم زدن حماسه سیاسی نقش فعال داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha