• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120805443
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل کانون پرورش فکری استان خبر داد

برگزاری مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم» در گیلان

برگزاری مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم» در گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و در آستانه ۱۱ اسفندماه، فراخوان مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم» منتشر شد.

سید جلیل میرعظیمی امروز، ۸ اسفندماه در گفت وگو با ایسنا، از انتشار فراخوان مسابقه استانی عکاسی «نقش من در آینده کشورم» خبر داد و اظهار کرد: فراخوان این مسابقه عکاسی استانی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و به منظور فرهنگ‌سازی و فراهم‌سازی زمینه‌های نقش‌آفرینی کودکان و نوجوانان در شایسته‌گزینی و رقم زدن آینده‌ ایران اسلامی طرح‌ریزی و فراخوان شد.

وی افزود: نوآوری و نگاه نو و خلاقانه برای به تصویر ‌کشیدن فضای همدلی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای در قالب هنر عکاسی از دیگر اهداف انتشار فراخوان «نقش من در آینده کشورم» است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه گروه‌های سنی ۱۲ تا ۲۰ سال، مخاطب این فراخوان‌ محسوب می‌شوند، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت حضور خود، خانواده و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای، در این مسابقه عکاسی شرکت کنند.

میرعظیمی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تعیین شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال پنج عکس خلاقانه از این حضور حماسی، آثار را به همراه مشخصات فردی شامل نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، شماره تماس و نشانی محل سکونت، از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۱۲۳۶۴۸۷۵ برای مرکز آفرینش‌های هنری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال کنند.

وی اضافه کرد: به ۱۰ نفر از صاحبان آثار برگزیده به قید قرعه لوح سپاس و جایزه تعلق ‌گرفته و عکس‌های برتر در نگارخانه «آفرینش» اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان واقع در رشت، میدان انتظام، کوچه نظام پزشکی، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

برگزاری مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم» در گیلان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha