• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120805490
  • خبرنگار : 50616

صندوق و تعرفه‌های اخذ رای در شهرستان‌های مازندران توزیع شد

صندوق و تعرفه‌های اخذ رای در شهرستان‌های مازندران توزیع شد

ایسنا/مازندران استاندار مازندران، از آمادگی کامل این استان برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت، صندوق و تعرفه‌های مربوط به اخذ رای به شهرستان‌های استان توزیع شده است.

سیدمحمودحسینی‌پور سه‌شنبه شب درحاشیه همایش توجیهی عوامل اجرایی و نظارتی شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان آمل درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت، ۶۴۱ شعبه سیار، یک هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و یک هزار و ۷۴۲ شعبه روستایی است.

وی ادامه داد: همه صندوق‌ها وتعرفه‌های اخذ رای دراختیار حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه این استان قرار گرفته و در روز رای‌گیری به عوامل اجرایی و برگزاری انتخابات توزیع خواهد شد.

استاندارمازندران با تاکید بر اینکه این استان از هر نظر آماده برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم استان است، تصریح کرد، به مانند شهرستان آمل، در کل استان از سه ماه گذشته تاکنون عوامل و دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات آموزش‌های لازم را دیدند و مطابق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور مرحله به مرحله پیش رفتند.

حسینی پور ادامه داد، برای وحدت‌رویه و آمادگی کامل عوامل برگزاری انتخابات، با برگزاری مانورهایی در سطح استان، ایرادتی که وجود داشت نیز برطرف و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه درچند ماه گذشته هم عوامل برگزاری، اجرایی، پشتیبانی، نظارت و حتی رسانه‌ها برای فراهم کردن انتخابات روز ۱۱ اسفند پای کار بودند، گفت: امیدواریم مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی به خصوص مازندرانی‌ها از همان ساعت‌های اولیه درپای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و رای خود را بدهند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مطابق فرمایش مقام معظم رهبری، چهار اصل مهم امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در این دوره از انتخابات مورد تاکید جدی مجریان برگزاری انتخابات درسطح استان است، گفت: درسطح استان نیز روی این چهار اصل مهم وقت گذاشته و تلاش شد تا روند برگزاری تا پایان جمع آوری آرای مردم به خوبی صیانت و امانت داری شود.

بنا به اعلام ستاد انتخابات مازندران از حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه این استان در مجموع ۷۴۸ نفر برای تصاحب یکی از ۱۲ کرسی مازندران در مجلس دوازدهم نام‌نویسی کردند که پس از بررسی پرونده‌ها و صلاحیت نامزدها در ۲ مرحله توسط هیئت اجرایی در استان و هیئت نظارت بر انتخابات کشور و همچنین افرادی که انصراف دادند، در نهایت تا این لحظه با آمار جدید ارائه شده از سوی شورای نگهبان ۳۷۰ نفر در گردونه رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha