• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120805515
  • منبع : نمایندگی همدان

لیست شورای وحدت و ائتلاف در همدان اعلام شد

لیست شورای وحدت و ائتلاف در همدان اعلام شد

ایسنا/همدان لیست کاندیداهای منتخب و مورد حمایت شورای وحدت استان همدان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در حوزه انتخابیه همدان و فامنین اعلام شد.

شورای وحدت استان همدان با شعار «همه با هم تحول برای حل مشکل» لیستی از کاندیداهای منتخب و مورد حمایت خود منتشر کرد.

براساس گزارش رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان همدان، ۸۰۰ ساعت مصاحبه و ارزیابی از کاندیداها با حضور دو تیم خبره انجام شده است و با در نظر گرفتن فاکتورهای مورد نظر در نهایت به این لیست رسیده‌اند.

هدف این شورا از ارائه لیست مورد حمایت، رسیدن به لیست قوی برای انتخابات و حل مشکلات جامعه و پیگیری مطالبات مردم است و امیدوار هستند با تلاش احزاب و رسانه‌ها و احساس مسئولیت مردم آگاه و انقلابی حضور پرشوری در ۱۱ اسفند داشته باشند.

لیست شورای وحدت و ائتلاف در همدان اعلام شد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان نیز لیستی از کاندیداهای منتخب و مورد حمایت خود در حوزه انتخابیه شهرستان‌های همدان و فامنین منتشر کرد.

براساس گزارش رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان، مصاحبه‌های تخصصی با نامزدهای انتخابات مجلس به منظور انتخاب کاندیدای مورد حمایت برای معرفی به مردم انجام گرفته است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از بدنه جامعه برآمده از احزاب جبهه انقلاب و معتمدین هر شهرستان و استان است و تلاش شده فرآیند انتخاب منتخبان کاملا براساس قواعد مردم‌سالاری دینی تنظیم و اجرا شود.

لیست شورای وحدت و ائتلاف در همدان اعلام شد

لازم به ذکر است؛ منتخبان شورای ائتلاف استان همدان در حوزه انتخابیه ملایر برای دو کرسی هادی بیگی‌نژاد، احمد آریایی‌نژاد و حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه، در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ روح‌الله نباتی ‌و در حوزه انتخابیه نهاوند حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بحیرایی است.

در سه حوزه انتخابیه تویسرکان، اسدآباد و رزن - درگزین به علت عدم اجرای کامل فرآیند ابلاغی در این شهرستان‌ها انتخاب اصلح را به مردم انقلابی این شهرستان‌ها واگذار و معرفی نامزدها مقدور نشد.

در زمینه نامزدهای مجلس خبرگان رهبری، با ادای احترام به همه آیات عظام و علمای اعلام طبق دستورالعمل ابلاغی از مرکز، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان از فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه یعنی آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی و آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی حمایت خواهد کرد.  

با توجه به اینکه شورای ائتلاف استان همدان در سایز حوزه‌های انتخابیه به جز همدان و فامنین به قطعیت نرسیده است، لیست نهایی به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha