• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120905527
  • خبرنگار : 50201

استاندار مازندران:

مردمی بودن انقلاب اسلامی رمز پیروزی بر دشمنان نظام است

مردمی بودن انقلاب اسلامی رمز پیروزی بر دشمنان نظام است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به توطئه و دسیسه‌های مختلف دشمنان نظام برای شکست انقلاب اسلامی گفت: مردم پشت این حکومت هستند و مردمی بودن مهم‌ترین رمز پیروزی است. 

سید محمود حسینی پور ۸ اسفند در نشست مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه جمهوریت نظام یکی از بزرگترین مزیت‌های انقلاب است، اظهار کرد: بسیاری از کشورهای غربی دهه‌های زیادی دموکراسی را تجربه و علم دموکراسی را در دانشگاه‌های مختلف آموختند و امروز مدعی هستند که در دموکراسی حرف اول را در جهان می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی و آمریکا، کشورهای خاورمیانه را به پادشاهی و دیکتاتوری سوق دادند تا براساس دموکراسی اداره نشود، افزود: این کار برای این بود تا بر سر مسلمانان بزنند، در حالیکه دیکتاتورها از خودشان بوده و هر کدام از این کشورهای مسلمان مستعمره آنها بود. اما یک شخصیت برجسته مثل امام از راه رسید و بزرگ‌ترین دیکتاتور منطقه را به پشتوانه مردم بیرون انداخت و جمهوری اسلامی را بنا نهاد.

استاندار مازندران، با بیان اینکه دشمنان نظام تداوم جمهوری اسلامی و موفقیت آن‌را غیر ممکن می‌دانستند، گفت: بنابراین غربی‌ها تصور نمی‌کردند حکومتی که هیچگونه زمینه قبلی و نیروی منسجم آموزش‌دیده نداشت جمهوریت را ایجاد کند اما امام با ایجاد رفراندوم بزرگ‌ترین شاخص جمهوریت را ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی جمهوریت در کنار اسلامیت و مردم شکل گرفت به عنوان یک الگو برای کشورهای آزاده تلقی شد و بعد از ۴۵ سال دشمنان به نتیجه رسیدند که این مزیت را تخریب کنند.

وی متذکر شد: در طول این سال‌ها همواره جمهوریت ما را زیر سوال می‌بردند و می‌گفتند انتصابی است اما جمهوری اسلامی با پافشاری امام راحل و مقام رهبری بر مزیت جمهوریت نظام تاکید کردند و هر انتخاباتی نیز تغییراتی به همراه داشت و حال و هوای تازه به رگ پیکره نظام افزودند.

مردمی بودن انقلاب اسلامی رمز پیروزی بر دشمنان نظام است

استاندار مازندران، با اشاره به اذعان دشمن مبنی بر مزیت ایران به عنوان یک الگوی برتر در منطقه، گفت: امسال استراتژی دشمن این شد که به هر شکل ممکن این مزیت را بهم بزند.

حسینی پور به معرفت نگاه رهبری اشاره کرد و افزود: بر این اساس مقام معظم رهبری امسال از ابتدای سال موضوع انتخابات را مطرح کردند زیرا امروز را می‌دیدند.

وی یادآور شد: دشمنی که تا دیروز محکم می‌گفت انتخابات نیست اما امروز صراحتا می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید.

او با تاکید بر اینکه در کشور ما انتخابات دست مردم است، اظهار کرد: تنها انتخاباتی در دنیا که هیچکس نمی تواند فرایند آن را تغییر دهد، ایران است.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه استراتژی دشمن در گذشته این بود که در نقاط ضعف تمرکز و بزرگ نمایی کند، افزود: اما امروز می‌خواهد که کسی در انتخابات شرکت نکند و از ۶ماه قبل سرویس‌های آمریکا و اسراییلی در تلاش هستند.

حسینی پور گفت: دشمنان نظام بعد از کودتای «زن، زندگی، آزادی» که سال‌ها کار کرده بودند، نتوانستند در کشور ما کاری کنند چون مردم پشت این حکومت بودند و مردمی سازی حکومت از سوی امامین انقلاب صورت گرفت.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام یک اشتباه استراتژیک دارند و آنهم اینکه هنوز مردم ایران را به حساب نیاوردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان الگویی در منطقه شده و به عنوان یک ابرقدرت در تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا تاثیر گذار شده است، یادآور شد: در جنگ اوکراین اسم ایران به عنوان ارسال کننده تجهیزات به روسیه مطرح می‌شود و در آمریکا هم وقتی فلان شخص رای نمی‌آورد؛ می‌گوید ایران مقصر بوده است.

حسینی پور با بیان اینکه ایران در عرصه‌های علمی دارای کرسی‌های مهمی است، متذکر شد: جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور ابرقدرت منطقه و سومین ابرقدرت دنیا است.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی ضعف داریم زیرا دشمن با تحریم‌های ظالمانه اتفاقات ناخوشایندی را برای کشور ما رقم زد.

مردمی بودن انقلاب اسلامی رمز پیروزی بر دشمنان نظام است

وی در ادامه خطاب به هیات اجرایی انتخابات گفت: حق الناس مردم در اختیار شما است و مردم به پشتوانه شما با خیال راحت رای می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه شما مجریان امانت‌دار هستید، گفت: اگر مطلع شوم یکی از مجریان با یک جریان همسو شود، برخورد می‌کنم؛ بنابراین همه کاندیداها باید شما را امین خود بدانند.

وی با تاکید بر اینکه باید کاری انجام دهیم که دشمن را ناامید کنیم، افزود: اگر بواسطه بد عهدی ما بد بینی ایجاد شود این خیانت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha