• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402120905713
  • خبرنگار : 50026

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد

تلاش ۶۵۰۰ نیروی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات خراسان جنوبی

تلاش ۶۵۰۰ نیروی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در خراسان جنوبی، تأمین امنیت انتخابات ۱۱ اسفند را برعهده خواهند داشت.

سردار حسن شجاعی نسب صبح چهارشنبه ۹ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فرماندهی با آماده باش و بکارگیری بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان پلیس، برقراری امنیت در آستانه انتخابات را در جای جای خراسان جنوبی بر عهده داشته و در روز انتخابات در کنار مردم خواهند بود.

وی با بیان اینکه پلیس در سطح استان خراسان جنوبی با همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیت ساز، آمادگی لازم برای تأمین نظم و امنیت انتخابات را دارد، خاطرنشان کرد: پشتیبانی‌های هوایی و زمینی نیز برای مرزها و دورترین نقاط روستایی پیش بینی شده است.

سردار شجاعی نسب همچنین به عملکرد درخشان پلیس در انجام مأموریت‌های مهم اشاره و تاکید کرد: به حول و قوه الهی به مانند سنوات قبل مدال افتخار مراقبت و صیانت از حوزه‌های انتخاباتی با سلامت همیشگی این مأموریت به سرانجام خواهد رسید.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، وضع امنیتی خراسان جنوبی را مطلوب دانست و گفت: پلیس تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مردم در فضای امن در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه مردم بدون شک به عنوان صاحبان این انقلاب همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه ذره‌ای تعلل نکرده‌اند، تصریح کرد: سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: ما همواره ادامه دهندگان راه شهدای عزیز هستیم و برای تجدید عهد و پیمان با شهیدان و امام شهیدان و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و استمرار این نظام مقدس را فریاد می‌زنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha