• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402120905770
  • خبرنگار : 50604

فرماندار خبر داد

آمادگی کامل گمیشان برای برگزاری انتخابات/ آرای مردم در ۵۶ نقطه جمع‌آوری می‌شود

آمادگی کامل گمیشان برای برگزاری انتخابات/ آرای مردم در ۵۶ نقطه جمع‌آوری می‌شود

ایسنا/گلستان فرماندار گمیشان با اشاره به اینکه این شهرستان در آمادگی خوب و سطح بالایی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه قرار دارد،‌ گفت: آرای مردم در ۵۶ نقطه جمع‌آوری می‌شود.

امید سقلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا  با اشاره به اینکه چهار راهبرد تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت سرلوحه ستاد انتخابات شهرستان گمیشان است، اظهار کرد: مشارکت حداکثری شاه‌بیت راهبردهای تعیین شده از سوی رهبر ما است که باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

وی امنیت امروز کشور را مرهون حضور پرشور مردم در مراسمات ملی نظیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات دانست و اضافه کرد: دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مردم را از پای صندوق‌های رای کنار بکشند زیرا به عقیده آن‌ها هرچقدر انتخابات ضعیف‌تری داشته باشیم به همان نسبت امنیت ما کمتر خواهد بود اما به پشتوانه ملت بصیر ایران هرگز به اهداف خود نخواهند رسید.

فرماندار شهرستان گمیشان با بیان اینکه به طور قطع دنیا بار دیگر شاهد حضور حداکثری مردم ما را در پای صندوق‌های رای خواهد بود، گفت: مردم موقعیت‌شناس گمیشان امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیرتری نسبت به سال‌های قبل داشتند و این رشد ۳۰ درصدی حضور آن‌ها نسبت به ادوار گذشته وظیفه ما را در قبال آن‌ها سنگین‌تر می‌کند.

برگزاری پویش «ما همیشه اول هستیم» در گمیشان

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات از سوی ائمه جمعه بارها در تریبون‌های نماز جمعه این شهرستان برای مردم تبیین شده است، گفت: روحانیون و علمای شهرستان گمیشان همواره در صف اول جهاد تبیین هستند و از حضور مردم در جشن‌ها، صفوف نماز و مراسمات ملی بهره گرفته و اهمیت حضور را برای آن‌ها تشریح می‌کنند.

فرماندار گمیشان از برگزاری پویش «ما همیشه اول هستیم» در شهرستان گمیشان خبر داد و افزود: این پویش برای اولین بار در شهرستان گمیشان و با بهره‌گیری از آیه قرآن که مردم برا به سبقت گرفتن در خیرات تشویق می‌کند، برگزار شده تا فضای رقابتی برای حضور حداکثری شهرها و روستاهای گمیشان ایجاد شود.

سقلی با بیان اینکه همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم برگزار کنیم، تصریح کرد: ۵۶ شعبه اخذ رای در گمیشان خواهیم داشت که ۲۹ شعبه در بخش مرکزی به مرکزیت گمیش تپه و ۲۷ شعبه در بخش گلدشت به مرکزیت سیمین‌شهر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha