• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402120905771
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

شهردار خبر داد

پیش بینی ۸۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مسیرگشایی شهرداری تبریز در سال آینده

پیش بینی ۸۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مسیرگشایی شهرداری تبریز در سال آینده

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از پیش بینی ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مسیرگشایی و توسعه حمل و نقل ریلی در سال آینده خبر داد.

یعقوب هوشیار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، بهبود شاخص‌های کیفی زیرساخت‌های ترافیکی تبریز را از مهمترین مطالبات شهروندان برای برنامه و بودجه سال آینده عنوان کرد و گفت: در این راستا ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مسیر گشایی و توسعه حمل و نقل ریلی در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مسیر گشایی و ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه حمل و نقل ریلی لحاظ شده است.

هوشیار گفت: رقم اعتباری پیش بینی شده برای اجرای پروژه‌های مسیر گشایی در سال آینده به ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد و بهره برداری از پروژه مسیر گشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری تبریز در حوزه مسیر گشایی است.

هوشیار همچنین از آغاز عملیات عمرانی روسازی خط دو مترو تبریز از فروردین ماه سال آینده خبر داد.

وی گفت: مطابق با قولی که به شهروندان تبریز داده‌ایم زمان بندی دومین خط قطار شهری بر اساس روز شمار تعیین شده اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نیز برنامه‌های راهبردی خود را بر اساس توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی تدوین کرده است افزود: کاهش زمان و هزینه سفرهای درون شهری با اجرای خط دو مترو تبریز محقق می‌شود.

شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت توسعه بیش از پیش زیرساخت‌های ترافیکی شهری در سال آینده افزود: مطابق با برنامه و بودجه سال آینده بیش از ۵۰ درصد اعتبارات شهرداری تبریز به سمت حمل و نقل عمومی سوق داده شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری تبریز در حوزه بهسازی معابر شهری تبریز گفت: مطابق با برنامه و بودجه پیشنهادی برای سال ۱۴۰۳، آسفالت نزدیک به ۴ هزار محله و خیابان در تبریز بهسازی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی همچنین با تاکید بر ضرورت ساماندهی و کف سازی معابر، افزود: برای تحقق سیاست‌های انسان محور۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha