• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402120905785
  • خبرنگار : 71983

اعلام نامزدهای مورد حمایت حزب تمدن اسلامی

اعلام نامزدهای مورد حمایت حزب تمدن اسلامی

حزب تمدن اسلامی با انتشار دو بیانیه به مناسبت یازدهم اسفند روز برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در تهران و چند حوزه انتخابیه دیگر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در بخشی از این بیانیه ها آمده است:

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب ۴۵ ساله ما نشان داده است که این انقلاب عظیم الهی با رهبری مرجعی بزرگوار و مجاهدی عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی (ره) و مشارکت آحاد ملت رشید ایران همواره با مشارکت و حضور سرنوشت‌ساز همین مردم در صحنه‌های مختلف انتخابات‌های گذشته آگاهانه و بیدار به پای صندوق‌های رأی رفته‌اند و نمایندگان خود را در همه سطوح برگزیده‌اند و مردم‌سالاری دینی را به چشم و نظر جهانیان به نمایش گذاشته‌اند.

رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) همواره بر حضور یکپارچه و متحدانه مردم پای صندوق‌های رأی تاکید داشته‌اند و این را یک حق مسلم برای مردم دانسته‌اند.

حزب تمدن اسلامی به عنوان یک تشکل اصیل اسلامی ملهم از تفکرات اندیشمند بزرگ و حکیم بی‌بدیل حضرت آیت‌الله دکتر بهشتی همیشه و در همه زمان‌ها مسئولانه در تهییج و ترغیب مردم در امر مهم انتخابات فعالانه حضور داشته و اینک در آستانه روز تاریخی ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ و برگزاری انتخابات اعضای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با چهار شعار همیشگی خود ۱- توسعه همه جانبه ۲- مدیریت پویا ۳- دفاع از ارزش‌ها ۴- نشاط ملی، آحاد مردم شریف و ثابت قدم ایران اسلامی را به شرکت در سرنوشت خود که همانا انتخابات است دعوت می‌کند و از خداوند بزرگ پیروزی و بهروزی ملت را در تمامی صحنه‌های سیاسی ـ فرهنگی ـ اقتصادی ـ اجتماعی و سایر عرصه‌ها مسئلت می‌نماید.

همچنین این بیانیه ها می افزاید: حزب تمدن اسلامی با پافشاری بر اصل شرکت آحاد ملت در پای صندوق‌های رأی و انتخاب وکلایی اصلح در دو مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و شرکت در نشست‌های وحدت‌آفرین با برخی از تشکل‌ها و با احترام به تمامی کاندیدهای محترم افرادی را در تهران و شهرستان‌ها براساس تعهد و تخصص لازم مورد حمایت قرار داده و ذیلاً معرفی می‌کند.

فهرست کاندیداها

تهران
دکتر علی عباسپور تهرانی ۵۸۸۷

مهندس علی اکبر درویشی ۳۹۶۲

دکتر سید محمد اکرمی ۱۷۷۴

مهندس سید محمود نجفی ۸۵۲۲

حجت‌الاسلام احمد سیدعلی رودکی ۵۱۵۸

دکتر آرزو فهیمی ۶۶۵۸

دکتر محمد سعید مهدوی کنی ۸۱۷۷

لطفعلی عیوضی ۶۳۶۵

حجت‌الاسلام سید محمدجواد جلالی ۲۹۸۶

عباس شاکری داریان ۵۱۹۸

شهرستان‌ها

اصفهان دکتر ابراهیم مختاری ۱۸۷۴

بندرعباس دکتر لیلا امینی ۱۳۴

اردبیل غفور پاک نهاد ۱۶۸

گرمسار یاسر عربی ۵۶

اردستان دکتر مسعود شفیعی ۳۲

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha