• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402120905840
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز:

دولت با اهتمامی ویژه به دنبال تحقق برنامه‌های روی زمین مانده است

دولت با اهتمامی ویژه به دنبال تحقق برنامه‌های روی زمین مانده است

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دولت علیرغم محدودیت‌ها و تنگناها در اقدامات و برنامه‌های بزرگی ورود کرد و با اهتمام ویژه‌ای به دنبال جبران کمبودها و تحقق برنامه‌های روی زمین مانده است.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در نشست با روسا و جمعی از اعضای اتحادیه املاک مرکز استان که روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: با توجه به اینکه دولت سیزدهم برنامه محور و با نگاه ساماندهی به حوزه مشاوران املاک ورود کرد، تلاش ها و همراهی های این صنف در جهت تحقق اهداف، جای تقدیر ویژه دارد.

وی ادامه داد: دفاتر مشاوران املاک در اعتمادافزایی در جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و تاثیر بسزایی در ترویج اخلاق مداری دارند.

عبداللهی گفت: با توجه به اینکه البرز بیش از پنج هزار و ۳۰۰ عضو در اتحادیه املاک دارد و این استان به شدت نیازمند اقدامات اجتماعی و فرهنگی است بنابراین این صنف با توجه به جایگاهی که در جامعه دارد می تواند نقش پررنگی را ایفا کند.

وی افزود: این اتحادیه نیز همانند سایر صنوف استان در مقاطع حساس و مهم کشور همراهی بسیار خوبی داشته اند و با تمام توان در مقابل فتنه افکنی معاندان ایستادند از این رو کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می کنیم.

استاندار البرز گفت: دولت صادق الوعده سیزدهم علیرغم محدودیت ها و تنگناها، در اقدامات و برنامه‌های بزرگی ورود کرد و با اهتمام ویژه‌ای به دنبال جبران کمبودها و تحقق برنامه‌های روی زمین مانده، است.

وی افزود: آنچه اکنون موجب دلگرمی و اعتماد مردم شده است، تلاش های خدمتگزاران و کارگزاران نظام برای ارتقا سطح معیشت و رفاه اجتماعی و تداوم امنیت در کشور است.

عبداللهی گفت: مردم، عامل قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند از این حمایت و حضور مردم در انتخابات تجلی اتحاد و همبستگی و پشتیبانی مردم خواهد بود.

وی افزود: انتظار می‌رود فعالان حوزه مشاوران املاک استان با توجه به جایگاه اجتماعی خود، تبیین‌گر و آگاهی بخش در خصوص حق و تکلیف مردم در انتخابات باشند.

استاندار البرز گفت: امید است با احساس مسئولیت تک تک افراد جامعه سرفراز البرز به عنوان ایران کوچک، کشور را در مقابل توطئه‌های معاندان بیمه کنیم و بار دیگر تجلی وحدت و انسجام ملی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha