• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402120905856
  • خبرنگار : 50405

اعلام اسامی نامزدهای جبهه اعتدال و عقلانیت شرق کشور

اعلام اسامی نامزدهای جبهه اعتدال و عقلانیت شرق کشور

ایسنا/خراسان رضوی جبهه اعتدال و عقلانیت شرق کشور با صدور بیانیه‌ای نامزدهای مورد حمایت خود در خراسان رضوی و شمالی را معرفی کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"انتخابات” به عنوان مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی قریب به نیم‌قرن گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت‌ناپذیر تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

جبهه اعتدال و عقلانیت شرق کشور  از ملت شگفتی‌ساز ایران برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات پیش‌رو و برای تحقق راهبرد “ایران قوی و مقتدر”  نیازمند “مجلسی قوی” مبتنی بر اعتدال و عقلانیت و برخوردار از اراده، اقتدار و انگیزه و تخصص برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایستادگی مقتدرانه در برابر دشمنان در دفاع از منافع ملی و آرمان‌های انقلاب و میهن اسلامی دعوت می‌کند.

با یادآوری اینکه مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی پیش روی جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای تازه بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه‌آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد  و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان‌دهنده اقتدار ملی است.»

جبهه اعتدال و عقلانیت شرق کشور با تعظیم و تکریم به ملت سرافراز ایران که خود را برای حضوری «آگاهانه» در انتخابات پیش رو آماده ساخته است، با سفارش به رعایت تقوای سیاسی از سوی نامزدهای محترم و هواداران آنها، از آحاد ملت شریف ایران به خصوص اصحاب فکر و فرهنگ دعوت می‌کند تا همراه با تمامی گروه‌ها و سلایق مختلف و جناح‌های سیاسی، با مطالعه و شناخت کامل به کاندیدای اصلح که برخوردار از عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی در مدیریت کشور و دارای درک مناسب از  قوانین و مسائل اقتصادی و فرهنگی و نقش ویژه آن در حل معضلات است و برای ایجاد آرامش و امنیت روحی و معنوی تلاش بیشتری می‌کند، رأی دهند. 

بدینوسیله با عنایت به بررسی‌های صورت گرفته افراد ذیل را برای حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی و شمالی معرفی می‌کنیم. امیدواریم با انتخاب افراد متخصص و توانمند شاهد شکل‌گیری مجلسی کارآمد باشیم. 

دکتر امیرهوشنگ انصاری


دکتر محمدرضا مزجی


دکتر حسین عباس زاده پهلوان


دکتر محمد افکار


دکتر جواد حمیدی

فریمان و سرخس: مرتضی مطهری 

سبزوار: محمدرضا محسنی ثانی

تربت حیدریه: سعید باستانی  

نیشابور: امیر یساقی  و رضا جعفری

درگز: حسین محمدزاده

قوچان: حجت‌الاسلام شیخ علی عسگری نماینده ادوار 

تربت جام، تایباد و صالح‌آباد: جواد اسماعیلی 

چناران و طرقبه و شاندیز: عبدالعظیم ابروش  

کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن: محمدرضا انبیایی

بجنورد: مهدی شهریاری و علی قربانی 

اسفراین: هادی قوامی 

شیروان: عباس قدرتی‌پور 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha