• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402120905878
  • خبرنگار : 50219

چرا جوانان مهریزی رای می‎دهند؟

چرا جوانان مهریزی رای می‎دهند؟

ایسنا/یزد در حالی کمتر از دو روز تا آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است که در هیاهوی اوج تبلیغات داوطلبان و پرس‌وجوی مردم برای انتخاب اصلح‌ترین‌ها، شور و شوقی متفاوت را از رای اولی‎ها در این باره شاهدیم.

انتخابات، میدان و عرصه‌ای برای تعیین سرنوشت جامعه و کشور محسوب می‌شود و حضور مردم در این رویداد مهم سیاسی می‌تواند نقش بسیار مهم و اساسی در آینده کشور داشته باشد.

در همین راستا نیز آحاد مردم به دلیل اهمیت و تاثیرگذاری این رویداد، تلاش دارند ضمن رقم زدن مشارکت حداکثری در انتخابات، اصلح‌ترین فرد را با شناخت کافی نسبت به کاندیداهای این دوره انتخاب و آینده خود و کشورشان را به بهترین نحو ضمانت کنند.

البته در این بین، رأی اولی‌ها که برای نخستین بار حق مشارکت در این عرصه سرنوشت‌ساز را کسب کرده‌اند، شور و شوق فراوانی برای حضور در انتخابات دارند و می‌خواهند هرچه زودتر شاهد نقش‌آفرینی خود در تعیین سرنوشت مملکت و جامعه‌شان باشند.

چرا جوانان مهریزی رای می‎دهند؟

در تعیین سرنوشت کشورم دخیل هستم

«فاطمه زارع» یک دانش‌آموز رای اولی در شهرستان مهریز است که با ابراز خوشحالی از این که امسال برای اولین بار واجد شرایط رأی دادن شده است، به خبرنگار ایسنا می‌گوید: ۱۱ اسفندماه قطعاً به همراه خانواده در پای صندوق رأی شرکت خواهم کرد تا در سرنوشت کشور و آینده‌مان دخیل باشم.

وی ادامه می‌دهد: به آنهایی که هنوز مصمم به رای دادن نشده‌اند نیز توصیه می‌کنم اگر یک ذره عشق به این خاک و کشور و آینده خودشان دارند، حتما در انتخابات مشارکت کنند و افرادی اصلح را روانه کرسی نمایندگی مجلس کنند.

چرا جوانان مهریزی رای می‎دهند؟

نمی‌گذارم دشمن در سرنوشت کشورم دخالت کند

«فاطمه ابویی مهریزی» یک رای اولی دیگر است که اظهار می‌کند: به عنوان یک رای‌اولی حتماً در سرنوشت کشورم سهیم هستم و قطعاً در انتخابات شرکت می‌کنم و نخواهم گذاشت که دشمنان با توطئه‌های خود در تعیین سرنوشت کشورم دخالت کنند.

وی اضافه می‌کند: من و دوستانم با کمک بزرگترهایمان تلاش می‌کنیم، نه تنها در انتخابات شرکت کنیم بلکه توانمندترین افراد را برای نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.

چرا جوانان مهریزی رای می‎دهند؟

نامزدها وعده عملی به مردم بدهند 

«ابوالفضل زارعزاده» هم می‌گوید: اعتقاد دارم خودمان باید سرنوشت سیاسی خودمان را رقم بزنیم پس حتماً در انتخابات جمعه شرکت خواهد کرد.

وی عنوان می‌کند: انتظارم از نامزدهای انتخابات این است که وعده عملی به مردم بدهند، مردمی و همراه با مردم باشند و پس از رای آوردن نیز مردم و وعده‌های خود را فراموش نکنند.

زارعزاده خاطرنشان می‌کند: از همه واجدین شرایط رای دادن به خصوص هم سن و سالهای خودم که این روزها می‌توانند اولین حضور خود در انتخابات را تجربه کنند نیز می‌خواهم با تحقیق و بصیرت افزایی به اهمیت حضور خود آگاه شوند و حتماً از این حق خود بهره ببرند.

چرا جوانان مهریزی رای می‎دهند؟

نمایندگان حامی واقعی جوانان باشند

«وحیدرضا زارع» دیگر رای اولی امسال نیز به مشکلات موجود در کشور اشاره می‌کند و می‌گوید: با وجود تمام کاستی‌ها و مشکلات ولی رای دادن را وظیفه‌ی ملی و میهنی خود می‌دانم و معتقدم رای هر نفر برای تعیین سرنوشت کشور مهم است.

این دانش‌آموز مهریزی ادامه می‌دهد: امیدوارم نمایندگان این دوره بیش از گذشته حامی جوانان باشند و به وعده‌هایی که این روزها به جوانان می‌دهند، عمل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha